  • Data: 2013-02-13 22:57:24
    Temat: Re: Idioci bez wyobraOEni...
    Od: tá´Ź szukaj wiadomości tego autora

    Bastion wrote:

    > Tak, tylko powiem szczerze, ze nie jestem pewien kto jest wiekszym
    > idiota- ten ktory zaparkowal na prawym pasie majac wolne pobocze? Czy
    > ten ktory omija prawy pas poboczem?

    On raczej nie chciał omijać (mało prawdopodobne, żeby robił to celowo z
    taką prędkością) tylko się zagapił i próbował uniknąć wjechania w tył
    tego przed nim. Jak dla mnie 3/4 winy tego, co stanął bez sensu na środku
    i szczał dzieckiem (jak się bał zjechać w błoto, to po lewej miał na
    poboczu beton).

    --
    ss??q s? ??u??ou??