  • Data: 2017-03-30 18:28:12
    Temat: Re: Ida podwyzki
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2017 o 17:52, J.F. pisze:

    >> Sprawdź to:
    >> https://www.google.pl/maps/@52.2676614,20.8777758,3a
    ,75y,140.6h,83.06t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXTxpRLBNqc7X2
    aGIUqXzbA!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    > Odkad mamy osoby znak, to niekoniecznie musi byc az tak bardzo zabudowany.

    ???

    > Tu sa skrzyzowania,

    Gdzie?

    > przejscia dla pieszych ... moze dzieci do szkoly ida
    > :-)

    Szkółki - nie szkoły a szkółki. Konretnie leśnej szkółki.

    > Dla rownowagi - czesto zabudowania sa, a terenu zabudowanego nie ma, bo
    > tak uznali.

    Wiem - jeszcze jeden powód żeby zwalniać do 50 przed fotopstryczkami -
    często się zdaża, że coś co terenem zabudowanym nie jest, powinno nim być.

    > Ale to mnie zaciekawilo na te drodze
    > https://goo.gl/maps/MotgAzq8yUn
    > Koniec 40 ... a gdzie byl poczatek ?
    >
    > Powien byc gdzies za skrzyzowaniem ...

    Pewnie tam gdzie odwołanie w drugą stronę. Oh wiat...

    > ale tam jakies niepewne te
    > skrzyzowania, moze nie skrzyzowania ?

    Ja tam nie widzę skrzyżowań - jedno to pętla autobusowa, przy drugim
    droga wewnętrzna. Ale powodzenia w twierdzeniu tego faktu za kółka. Więc
    jeszcze raz - jak widzisz fotoradar to zakładasz 50, bo może któraś z
    dróżek była jednak skrzyżowaniem;)

    Shrek