  • Data: 2012-12-07 21:18:25
    Temat: Re: ITD wkracza do akcji
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 7 Dec 2012 18:27:45 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:19eih9qp9ouwy.7o7egxynq2vk$.dlg@40tude.
    net...

    > Przez drzewa też? ;-)

    Bezpośrednio przez drzewa może i nie, ale między drzewami pewnie bez
    problemu :)
    Jak samochód widać to pewnie da się zmierzyć mu prędkość.
    Gorzej ze zrobieniem w tych warunkach zdjęcia na widok którego nie parskną
    śmiechem kolejno właściciel, a potem sędzia :)

    > To mniej więcej taki punkt, jak leśny parking na niemieckich czy
    > austriackich autostradach.

    No aż tak to pewnie nie zdjęć nie robią