-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-s
po-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 03 Mar 2013 18:26:12 +0100
From: hisjusz <h...@w...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
Thunderbird/17.0.3
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
References: <kgu4nc$1ib$1@news.vectranet.pl>
<s...@a...wkurw.org> <kgvds6$7ag$1@dont-email.me>
<s...@a...wkurw.org>
In-Reply-To: <s...@a...wkurw.org>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 130303-0, 2013-03-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 27
Message-ID: <513387b3$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.20.134
X-Trace: 1362331571 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1307 83.27.20.134:29962
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2484845
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-03-03 13:33, Robert Rędziak pisze:
> On Sun, 03 Mar 2013 12:59:20 +0100, ddddddd
> <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> wrote:
>
>> pseudo bo ma ograniczenie do 110km/h na długości kilkudziesięciu kilometrów.
>
> Acha. No to w Norwegii, UK i AU w ogóle autostrad nie posiadają?
>
> r.
>
Autostrada nie ma skrzyżowań dróg tylko tyle albo aż tyle różni ją od
expresów ki, nie potrzeba pasa awaryjnego, lecz powinien być jeżeli ma
się na niej jeździć powyżej 90km/h i wyprzedzać.
110 wydawało mi się na A4 Wrocław Legnica śmieszne aż do Soboty z dwa
tygodnie temu. W ową Sobotę jechałem do Zgorzelca a na przeciw leg łych
pasach do Wrocławia był dzwon co 500 metrów i kolejne samochody w amoku
wpadały na już istniejąca kolizje (nie ma awaryjnego więc nie ma gdzie
nawet zjechać). W moim kierunku też był dzwon. Najpierw stałem w korku,
później się ruszyło. Minąłem wypadek na moim kierunku i przyśpieszyłem
do 80 km/h, na przeciwnym kierunku wspomniany co 500 m dzwon. Wielu
jeźdźców widząc co się dzieje na kierunku przeciwnym chciało uciec z
autostrady. Korek do wyjazdu był tak długi że samochody stały na prawym
pasie autostrady.Jadę 80 przerażony spostrzegam ze na moim pasie stoji
SUV bez wciśniętego stopu ani awaryjnych. Bardzo szybko się do niego
zbliżyłem, szczęśliwie na lewym pasie nikt nie jechał, wiec udało mi się
odbić.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.13 18:27 hisjusz
- 03.03.13 18:28 ddddddd
- 03.03.13 20:26 RoMan Mandziejewicz
- 03.03.13 20:31 Rafał \"SP\" Gil
- 03.03.13 21:16 Robert Rędziak
- 03.03.13 21:43 RoMan Mandziejewicz
- 03.03.13 21:48 Martin Fox
- 03.03.13 21:50 szufela
- 03.03.13 22:00 ddddddd
- 03.03.13 22:14 ddddddd
- 03.03.13 22:15 ddddddd
- 03.03.13 22:44 szufela
- 06.03.13 23:26 WildS
- 06.03.13 23:28 WildS
- 06.03.13 23:32 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo