  • 1. Data: 2002-05-07 15:13:56
    Temat: ISP ze strumieniowaniem
    Od: Tomasz Szczesniak <t...@p...com.pl>

    Jak nie jest to właściwa grupa na takie pytanie to od razu przepraszam i
    prosze o podanie właściwej.

    Szukam jakiegos polskiego ISP z uzługą strumieniowania danych video (np.
    Real Video), W ten sposób, że dane są kodowane i strumieniowane u mnie,
    posyłane moim łączem do niego, a on (podłączony do szybkiej i
    niezapchanej sieci :) strumieniuje to do końcowych użyrkowników. Moje
    poszukiwania za pomocą WP i googla nic nie dały, wieć czy w Polsce nikt
    takich usług nie oferuje czy nie miałem szczęścia trafić?

    --
    Tomasz Szczesniak

    t...@e...pw.edu.pl
    t...@p...com.pl
    FIDO: 2:480/127.134 HYDEPARK moderator
    http://www.pay.com.pl/oldradio

  • 2. Data: 2002-05-07 21:58:08
    Temat: Re: ISP ze strumieniowaniem
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Tomasz Szczesniak <t...@p...com.pl> wrote:
    > Szukam jakiegos polskiego ISP z uzługą strumieniowania danych video (np.
    > Real Video), W ten sposób, że dane są kodowane i strumieniowane u mnie,

    Kiedyś usługę taką robiło TPI (www.tpi.pl). Konkretnie przy obsłudze
    BigBrothera.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2002-05-08 15:02:19
    Od: "Pawel Vx" <d...@y...com>

    Popatrz, kto robi streaming audio dla RMF FM.
    Ci Czesi mogą obsłużyć nawet kilkadziesiąt tysięcy streamów.

    Pozdrawiam

    Paweł

  • 4. Data: 2002-05-08 15:02:43
    Od: "Marek Iwanejko" <m...@h...tpi.pl>

> [...]

    > poszukiwania za pomocą WP i googla nic nie dały, wieć czy w Polsce nikt
    > takich usług nie oferuje czy nie miałem szczęścia trafić?

    Taką usługę oferuje tp.internet

    Więcej szczegółów:
    http://www.tpi.pl/transmisja-www/index.html
    mailto:t...@t...pl

    pozdr,
    m.

    --
    Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.

  • 5. Data: 2002-05-08 15:03:31
    Od: Sako <n...@i...waw.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Kiedyś usługę taką robiło TPI (www.tpi.pl). Konkretnie przy obsłudze
    > BigBrothera.

    co tez kosztowalo dosyc sporo :)
    rozwiazaniem moze byc koalokowanie wlasnych serwerow u ISP na szybkich laczach
    i rozsylanie strumienia przez nie.

    Sako

  • 6. Data: 2002-05-08 21:36:59
    Od: "Grzegorz Janoszka (odpowiadając popraw adres)" <G...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Szczesniak" <t...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poszukiwania za pomocą WP i googla nic nie dały, wieć czy w Polsce nikt
    > takich usług nie oferuje czy nie miałem szczęścia trafić?

    TPI i Onet obsługiwały BigBrothera i mniejsze "iwenty".

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 7. Data: 2002-05-09 14:40:35
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    "Grzegorz Janoszka (odpowiadając popraw adres)" wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Szczesniak" <t...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > TPI i Onet obsługiwały BigBrothera i mniejsze "iwenty".

    No i ATMAN tez cos takiego robil...

    --
    \_/

  • 8. Data: 2002-05-09 14:47:33
    Od: Tomasz Szczesniak <t...@p...com.pl>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, może uda się coś z tego urodzic :)