    From: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ISP szpiegami
    Date: Mon, 17 Jun 2002 15:05:33 +0000 (UTC)

    Paweł 'Róża' Różański wrote:

    > Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl>

    > Taaak... I likwidacja internetu na uczelniach, w bibliotekach,
    > koniec pre-paidów... Wierzysz w to?

    Oczywiscie. Wystarczy tylko przeglosowac odpowiednie
    ustawy. Protestujacych nazwie sie zwolennikami terroryzmu i
    publicznie wysmieje za paranoje.

    > A szyfrowanie słabe? Mogę podrzucić chętnym tekst zaszyfrowany
    > moim programikiem, język angielski, czas na zdekodowanie 2 m-ce,
    > długość klucza do 12 znaków. Oczywiście binarki, ani tym bardziej
    > źródeł mojego programu nie ujawnię (służby też go przecież nie znają),
    > ale jest on prosty. Kumple już programik mają. ;-) Przewidziana
    > nagroda. :-)
    > Poza tym biorąc pod uwagę ilości śmieci/pozornych śmieci, które
    > mogę _legalnie_, czystym tekstem wygenerować (np. wysyłając 'losowe'
    > ciągi znaków na pl.test), to ja deszyfrującym życzę szczęścia. :->

    Wystarczy, ze zobacza, gdzie wysylasz te listy, wparuja na
    chate jednemu z Twoich kolegow pod pozorem podejrzenia, ze moze on
    posiadac narkotyki, nastepnie biora Twoj cudowny program, reverse
    engineering i maja algorytm. Listy od kolegi bedziesz dostawal w
    dalszym ciagu, zajmie sie tym doskonale przeszkolony agent. Juz teraz
    nie masz zadnej gwarancji, ze koledzy, z ktorymi wymieniasz poczte,
    to naprawde sa Twoi koledzy. Na sciganie bandytow moze nie byc pieniedzy,
    bo nie stanowia oni bezposredniego zagrozenia dla Panow. Na sciganie
    Ciebie, potencjalnego terrorysty (uzywasz niekoncesjonowanego szyfrowania)
    znajdzie sie dowolna ilosc pieniedzy.

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    Megatherion 88 (1979 - ? )- legendarny przywodca nazimetali, aresztowany