    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ISP szpiegami
    Date: Thu, 13 Jun 2002 12:03:05 +0000 (UTC)

    "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl> writes:

    > No cóż, możemy spróbować, jeśli są chętni... Daję plik exe i
    > tekst po angielsku o określonym rozmiarze i możemy się bawić.
    > Najlepiej, jakby było kilka osób - będzie weselej. :-) Stawiam, że
    > brute-force będzie najszybszy (dopóki nie usunę limitu długości hasła),
    > chociaż program demonem szybkości nie jest. ;-)
    > Ale oczywiście masz rację - widziałem program, który przesuwał o
    > stałą wartość. :->

    A ten "plik exe" to co to jeszcze raz? :-)
    Tak czy owak, obawiam sie ze nie czas tu ani miejsce na udowadnianie
    dawno udowodnionych rzeczy - jasne jest, ze nikt z ulicy praktycznie
    niczego nie jest w stanie zlamac, a ci, ktorzy sa w stanie, na pewno
    tego nie zrobia, chocby ze wzgledu na fakt, ze ich nie stac na taka
    strate czasu.

    > No niestety ;-), w moim nie ma kontroli poprawności dekodowania,
    > czyli zły klucz daje śmieci i trzeba oddzielać ziarna od plew.

    Zly klucz prawie zawsze daje smieci, analize poprawnosci wyniku praktycznie
    zawsze przeprowadza sie automatycznie. Jesli to jest zaszyfrowany tekst
    (a nie losowe dane), to jest to trywialne (wystarczy zbadac dystrybucje).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator