    From: Adam Dybkowski <a...@4...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ISP Programmer 1.2.0.51
    Date: Fri, 07 Aug 2009 20:51:27 +0200
    Sender: a...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl

    identyfikator: 20040501 pisze:

    > ale mnie chodziło o Twój programator... chcę podłączyć go do ATmega16...
    > czy wystarczy wyprowadzić na złącze MISO MOSI SCK RESET z procesora czy
    > nie?

    Do kabelka programującego trzeba z własnej płytki doprowadzić zasilanie
    (VCC, GND), MISO, MOSI, SCK oraz RESET.

    > czy jest jakaś kolejność włączania napięć aby Twój programator
    > działał? np. najpierw włączamy zasilanie procka, później naciskamy reset

    Trzeba włączyć zasilanie płytki a potem to już ISP Programmer steruje
    sygnałem RESET i pozostałymi (a sygnał MISO czyta).

    Ważne, aby do powyżej wymienionych linii nie podłączać na płytce nic, co
    by mogło zakłócić programowanie. Czyli np. nie przyczepić tam
    wyświetlacza LCD. Intensywnie klapiące (podczas programowania)
    przekaźniki też raczej nie są wskazane bo robią zakłócenia.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/