  • 11. Data: 2013-05-17 19:55:13
    Temat: Re: ISP Programmer
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2013-05-17 07:33 Irokez napisał(a):

    > Wolę działające na XP niż niedziałające na 7/8
    >
    > Siedziałem wczoraj 4 godziny nad aktualizacją TomTom Start 20 w Windows 7.
    > Gdyby nie to że mam też XP i na niego w końcu się przesiadłem to
    > zostałby sprzęt bez map i wyjazd z papierową wersją w ręku.
    > Kolejny raz mam przykład, że Win 7 nie nadaje się do czegokolwiek innego
    > niż zabawa i siedzenie w necie.

    Akurat na Windows 7/8 to ISP Programmer nawet w 64 bitach działa.
    Korzystam z podpisanego drivera do obsługi pinów na LPT. Nie wiem jak
    będzie z kolejnymi okienkami (Windows Blue?) ale jak wyjdzie demo to
    przetestuję.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 12. Data: 2013-05-20 07:33:51
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-05-16 23:35, Adam Dybkowski pisze:
    > Czy ktoś używa jeszcze ISP Programmera w windowsach 95/98/Me?
    > Zastanawiam się nad zrezygnowaniem ze wsparcia tych systemów w kolejnej
    > wersji ISP Programmera.
    >
    > No i przy okazji usunięciem obsługi programatorów na LPT.

    Czyżby program wspierał inne programatory? Zawsze mi się kojarzył
    wyłącznie z LPT i tym prostym podłączeniem drutów i w takiej postaci
    polecam zbłąkanym osobom :)

    --
    Michał

  • 13. Data: 2013-05-20 20:32:46
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2013-05-20 07:33 Michał Lankosz napisał(a):

    > Czyżby program wspierał inne programatory? Zawsze mi się kojarzył
    > wyłącznie z LPT i tym prostym podłączeniem drutów i w takiej postaci
    > polecam zbłąkanym osobom :)

    Jak dotąd nie wspiera. Ale port LPT już wyginął ze wszystkich komputerów
    wyprodukowanych na przestrzeni dobrych kilku ostatnich lat. Jestem w
    szoku, że ktoś jeszcze używa programatorów na LPT gdy programator na USB
    obsługiwany przez AVR Studio kosztuje ze 30zł (a te z programowym USB
    HID wymagające avrdude są jeszcze tańsze).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 14. Data: 2013-05-20 21:31:11
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2013-05-20 20:32, Adam Dybkowski pisze:

> [...]
    > obsługiwany przez AVR Studio kosztuje ze 30zł (a te z programowym USB
    > HID wymagające avrdude są jeszcze tańsze).

    Mam Dragona. Ale nie da się nim zaprogramować niektórych starszych
    procesorów, choćby Mega8 których trochę mi się ostało. I wtedy wyciągam
    STK200 :-)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 15. Data: 2013-05-20 23:14:01
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> napisał(a):
    > Mam Dragona. Ale nie da się nim zaprogramować niektórych starszych
    > procesorów, choćby Mega8 których trochę mi się ostało. I wtedy wyciągam
    > STK200 :-)

    Podpisuję się. Poza tym uważam, że edytor fuse bitów z adamowego programu
    jest najwygodniejszy.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 16. Data: 2013-05-21 00:20:18
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]
    > obsługiwany przez AVR Studio kosztuje ze 30zł (a te z programowym USB
    > HID wymagające avrdude są jeszcze tańsze).

    Wybacz ale nie zrozumiałem. Chciałeś usunąć obsługę programatorów na
    LPT, ale program nie wspiera innych niż te na LPT. To co będzie
    obsługiwał ISP Programmer?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 17. Data: 2013-05-21 07:53:32
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    > Jak dotąd nie wspiera.

    To co chciałeś zostawić po usunięciu LPT? Sam interfejs?

  • 18. Data: 2013-05-24 13:14:23
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-05-21 07:53, Zbych pisze:

    > To co chciałeś zostawić po usunięciu LPT? Sam interfejs?

    Adamowi coś chodzi po głowie, ale widać zabiegany i trochę tajemniczy :)
    Programator na LPT dobrze żeby działał w systemach W98. Na nowych
    komputerach z nowymi systemami portu równoległego przeważnie już nie ma
    więc gimnastykowanie się żeby działało w kolejnych Windowsach IMHO
    bezcelowe. Chociaż jak widać obsługuje W7 64-bit. Stary pecet z W98 i
    LPT prędzej się znajdzie i do awaryjnego zaprogramowania programatora
    (USB) jak znalazł.

    --
    Michał

  • 19. Data: 2013-05-24 19:34:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-05-21 00:20, Mario wrote:
    > Wybacz ale nie zrozumiałem. Chciałeś usunąć obsługę programatorów na
    > LPT, ale program nie wspiera innych niż te na LPT. To co będzie
    > obsługiwał ISP Programmer?

    Może zostanie nakładka na avrdude ?

  • 20. Data: 2013-05-24 19:41:20
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Michał Lankosz <m...@t...pl> napisał(a):
    > Na nowych komputerach z nowymi systemami portu równoległego przeważnie już
    > nie ma

    Niektórzy mają stare komputery z nowymi systemami :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/