    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ISP Programmer
    Date: Wed, 05 Jun 2013 08:29:51 +0200
    <ko9hq4$s82$1@mx1.internetia.pl> <koaiqc$77d$1@mx1.internetia.pl>
    <kofbsq$ig6$1@node2.news.atman.pl>
    <51ab8fa0$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <kog5ko$ahh$1@node1.news.atman.pl>
    <51abaf17$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <kohek3$52p$1@mx1.internetia.pl>
    <51ae4256$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-06-04 21:39, Adam Dybkowski pisze:

    > Chyba nie chodziło tylko o miejsce na tylnym panelu. Złącze DVI jest
    > tylko trochę szersze od VGA a można mieć przez nie wyprowadzone też
    > sygnały analogowe (DVI-I) tak że przez pasywną przejściówkę opędzi się
    > też podłączanie monitorów VGA.

    Owszem, o miejsce w sensie że nie da się dać dwóch gniazd, więc trzeba
    wybrać które ma zostać zamontowane. Moim zdaniem jeżeli ktoś chce
    obsługiwać stary sprzęt (w końcu po to są wspomniane porty), to nie ma
    nic szczególnego w tym, że raczej będzie chciał skorzystać z tańszego
    złącza, bo prawdopodobnie będzie też miał stary monitor, a więc bez
    złącz DVI czy HDMI. Przejściówka też swoje kosztuje i zajmuje miejsce.
    Zresztą same złącza PS/2 też coś sugerują.
    A swoją drogą, to mam podejrzenie, że płyta jest przygotowana do innego
    złącza - rozstaw złącz DB15 i DB9 jest naprawdę duży - jakby coś się
    mogło zmienić. Ale to tylko takie gdybanie. Gdyby wreszcie wywalić PS/2
    i dać standardowy panel z DB25 i małymi złączami, to spokojnie
    zmieściłoby się dodatkowe gniazdo HDMI/DP i parę USB.
    Nie wiem, jak Ty, ale ja staram się sprawdzić, co płyta ma na sobie i co
    muszę jeszcze dokupić, żeby wszystko mogło zadziałać i czasem wybieram
    "gorsze" rozwiązanie, bo wprawdzie np są przejściówki USB/RS232, ale
    jeżeli mam RS232 na płycie, to nie muszę dodatkowo kombinować.

    Pozdrawiam

    DD