  • Data: 2005-08-06 08:25:56
    Temat: Re: IP i lokalizacja
    Od: Rober Borkowicz <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj,
    Wyglada na to, ze jest to numer nalezacy do puli adresowej firmy
    Multimedia ( firma pochodzaca z Gdyni).

    To duza telewizja kablowa o bardzo rozleglej sieci pokrywajacej swym
    zasiegiem cala Polske.
    Multimedia jest firma, ktora zintegrowala sieci kilku mniejszych
    kablowek z Polski.

    Reasumujac. Jest mozliwosc, ze uzytkownik sieci w Lodzi bedzie mial
    numer IP firmy z Gdyni.

    Zapewne sa lacza pomiedzy Gdynia i Lodzia. W Gdyni jest wyjscie sieci
    Multimedia (do ktorej jest przypisana okreslona pula numerow IP).

    Tak wiec numery nalezace do tej sieci moga byc wykorzystane przez
    uzytkownikow sieci Multimedia w Lodzi... oraz w innych miejscach w
    Polsce, tam gdzie Multimedia zasili je swoja sieci IP.

    Ps. Prywatnie w domciu uzywam Chello. Zapewne mam adres IP przypisany do
    UPC... i byc moze to numer z przestrzeni adresowej nalezacej do UPC w
    Holandi :-)

    Numer IP powie Cie do jakiej sieci uzytkownik nalezy (sieci Polskiej,
    zagranicznej, sieci z Gdyni badz malego Trzepaka itd.)... nie powie Ci
    jednak gdzie fizycznie uzytkownik sie znajduje :-)

    Pozdrawiam,
    Robert

    Użytkownik d...@w...pl napisał:

    > Chodzi mi dokładnie o to:
    >
    > % This is the RIPE Whois query server #2.
    > % The objects are in RPSL format.
    > %
    > % Note: the default output of the RIPE Whois server
    > % is changed. Your tools may need to be adjusted. See
    > % http://www.ripe.net/db/news/abuse-proposal-20050331.
    html