  • 11. Data: 2012-01-19 16:40:15
    Temat: Re: INTERCARS - zakupy
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Proszę podać nr katalogowy. Zaraz ktoś z kolegów poda Ci tu cenę.
    > Tutaj wszyscy są kolegami, więc nie musisz tak ostrożnie podchodzić.
    > A InterCars, będzie miał nowego klienta.
    > Dostali w tej chwili taką reklamę od kolegi na PMS, że musieliby być
    > niemądrzy,
    > aby robić cyrk, że jeden kolega kupi sobie wahacz o20 zł taniej.
    > W Krakowie to nie pomogę, ale jutro jestem w Poznaniu i właśnie coś tam
    > zamierzam kupić w Ic,
    > więc mogę to wysłać, bo na poczcie i tak będę :-)

    INTERCARS, to jeden z najdrozszych jak nie najdrozszy sklep w PL z częściami
    motoryzacyjnymi. Mimo nawet 20% zniżek wychodzi drożej niż w normalnych
    sklepach. Nie wiem czemu tak się wszyscy podniecaja tym sklepem. Fakt ze
    prowadza asortyment kilku producentow ktorych nigdzie indziej nie kupisz.
    Tyle.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 12. Data: 2012-01-19 17:12:11
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-19, news-gazeta <n...@g...pl> wrote:

> [...]
    > prowadza asortyment kilku producentow ktorych nigdzie indziej nie kupisz.

    Za to jest wszędzie i ma duuużyyy asortyment. Dla kogoś kupującego
    sporadycznie koszty wyszukiwania innego tańszego sklepu za każdym razem
    mogą zjeść różnicę w cenie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2012-01-19 17:49:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-19, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Mam karte a pytali mnie o nia ostatnio, hmmm... nigdy.

    Gdzie? Bo w Warszawie mnie pytali na Annopolu i Bemowie...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-01-19 17:52:25
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-19 15:14, RudeBoy pisze:

    > hmm... a to przechodzi taki numer? Nie trzeba się wykazać jakąś kartą
    > klienta czy coś?
    > Choć w sumie chyba nie wiem do kogo miałbym uderzyć po taki numerek :)

    kiedys sie udawaloTeraz chca okazania karty klienta (aktualnej).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 15. Data: 2012-01-19 18:41:53
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

> [...]
    > zamierzam kupić w Ic,
    > więc mogę to wysłać, bo na poczcie i tak będę :-)

    Kolega neoniusz już pomógł.
    Ale tak jak myślałem to co chce zakupić będzie bez rabatu :)
    Więc nikomu dupy nie będę zawracał.

    dzięki

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 16. Data: 2012-01-19 18:43:11
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2012-01-19 16:40, news-gazeta pisze:

> [...]
    > normalnych sklepach. Nie wiem czemu tak się wszyscy podniecaja tym
    > sklepem. Fakt ze prowadza asortyment kilku producentow ktorych nigdzie

    No zasadniczo to masz rację.
    Jednak to co chcę nabyć mają w niewiarygodnie niskiej cenie. Nawet dla
    detalisty jest to cena przeszło dwa razy niższa niż wszędzie indziej.

    pozdr

  • 17. Data: 2012-01-19 18:49:10
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-19 18:43, RudeBoy pisze:

    > No zasadniczo to masz rację.
    > Jednak to co chcę nabyć mają w niewiarygodnie niskiej cenie. Nawet dla
    > detalisty jest to cena przeszło dwa razy niższa niż wszędzie indziej.

    A potwierdziłeś dostępność i cenę? :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 18. Data: 2012-01-19 18:54:32
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > Gdzie? Bo w Warszawie mnie pytali na Annopolu i Bemowie...

    Na Pradze-Północ też się upominają o kartę.

  • 19. Data: 2012-01-19 19:03:01
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > Czy ceny podane na stronie są cenami dla takiego detalisty jak ja?

    jak masz nr klienta to masz nawet 30% rabatu od cen w internecie

    ja za amory placilem 245szt a w cenniku stoi 330

    uciu

  • 20. Data: 2012-01-19 19:04:31
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    > kiedys sie udawaloTeraz chca okazania karty klienta (aktualnej).

    dalej idzie bez karty, przynajmniej u mnie - bo byem tam wczoraj:-)
    a nr klienta nawet nie wiem od kogo mam:-)

    uciu