    Newsgroups: pl.comp.www
    From: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
    Subject: Re: IE9 oficjalnie 14 marca 2011
    Date: 14 Mar 2011 09:33:21 GMT

    Dnia 14.03.2011 William Bonawentura <n...@i...pl> napisał/a:
    > ?
    > Użytkownik "Michał Gancarski" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > IMHO nie. XP to komputer co najmniej 4-5 letni. Jeśli ktoś takiego "rzęcha"
    > trzyma to chyba i tak żaden z niego klient.

    Nie uważam mojego 4 letniego lenovo thinkpad coreduo 1.8GHz, 4GB ram za "rzęcha",
    a na pewno wszystkie nettopy i netbooki z 7starter przy nim klękają i kwiczą
    przy zwykłych czynnościach webowych wymagających ciut więcej od js niż
    onclick (google webdocs czy jakiś openlayers czy gmap). Pod XP oczywiście.
    Tzn nie widzę problemu aby go napędzała vista czy siódemka, ale po co?

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".