  • 1. Data: 2009-03-09 17:21:47
    Temat: IE6 rozwala układ po wprowadzeniu zwykłego komentarza w pliku css
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, dziś opisując klasy i identyfikatory spotkałem się z dziwną
    rzeczą. Mianowicie gdy obok selektora wstawiłem /*komentarz*/ IE6
    wysypał mi stronkę, gubiąc style dla tych klas (ff, opera itp było ok/)
    Przez chwilę nie wiedziałem o co chodzi, ale się skapłem

    /*czy coś/*
    selektor { /*coś 2/*
    ..}

    Czy u góry czy na dole. Czy IE ma jakiś bug ?

  • 2. Data: 2009-03-09 17:23:30
    Od: hazet <h...@n...pl>

    hazet pisze:
> [...]
    > selektor { /*coś 2/*
    > ..}
    >
    > Czy u góry czy na dole. Czy IE ma jakiś bug ?

    ee powinno być

    > /*czy coś*/
    > selektor { /*coś 2*/
    > ..}

    pomyliłem się szybko pisząc, ale normalnie mam tak, poprawnie. wiem bo
    zamknięte komentarze program zaznacza mi an szaro więc nie ma takiej
    możliwości abym nie zamknął komentarza poprawni.

    i ie gubi style

  • 3. Data: 2009-03-09 18:32:15
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    hazet pisze:
> [...]
    > selektor { /*coś 2/*
    > ..}
    >
    > Czy u góry czy na dole. Czy IE ma jakiś bug ?

    Żeby tylko jeden ;)
    Tu masz te związane z komentarzami w CSS:
    http://info.com.ph/~etan/w3pantheon/style/commentbug
    s.html

    --
    message[autor="PablO"]::after {