  • Data: 2015-01-28 22:52:42
    Temat: Re: IE nie ma wspierać PHP 5.3?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-28 o 17:20, Krzychu pisze:

    > Nic.
    >
    > Może prędzej chodzi o wsparcie dla PHP 5.3 w IIS.

    A na to nie wpadłem... choć też wydaje mi się to mało prawdopodobne bo
    PHP instaluje się ot tak. Są to nie-microsoftowe DLLe, z których woła
    się procedury. A czy będzie to 5.3 czy 5.6 to raczej nie robi różnicy
    dla IIS. Można w ten sposób zainstalować nawet swój własny serwer z
    wymyślonym językiem kodowania a IIS nie powinien się temu
    przeciwstawiać? Tak mi się wydaje.

    A co do przeglądarki i PHP to kombinowałem tak, że nagłówki PHP
    wysyła(ło) takie, które zakłócały pracę IE. Przynajmniej kiedyś to
    obserwowałem. Pomyślałem, że pewnie teraz totalnie się sypnie IE z tego
    względu np.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek