  • 1. Data: 2010-04-24 15:31:16
    Temat: IE i kursor
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    Witam !

    W IE wczytywanie elementów strony powoduje automatyczną zmianę kursora
    na strzałkę z klepsydrą. Czy tą funkcjonalność można jakoś wyłączyć ?
    Moja strona w kółko wczytuje i wyświetla obrazki (2 razy na sek.). W
    praktyce więc mam migającą klepsydrę. To maskuje wszelkie inne zmiany
    kursora np. po najechaniu na jakiś link.

    Paweł

  • 2. Data: 2010-04-24 15:43:59
    Temat: Re: IE i kursor
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-04-24 17:31, Paweł pisze:
> [...]
    > praktyce więc mam migającą klepsydrę. To maskuje wszelkie inne zmiany
    > kursora np. po najechaniu na jakiś link.

    IMHO nie ma takiej możliwości z poziomu CSS-a i JS-a. Chyba, że miałbyś
    wpływ na pobieranie takich elementów, to przed wywołaniem zapytania
    mógłbyś zrobić tak:

    document.body.style.cursor = "default";

    --
    Peter

  • 3. Data: 2010-04-24 16:40:44
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > IMHO nie ma takiej możliwości z poziomu CSS-a i JS-a. Chyba, że miałbyś
    > wpływ na pobieranie takich elementów, to przed wywołaniem zapytania
    > mógłbyś zrobić tak:
    >
    > document.body.style.cursor = "default";

    Wiem kiedy i co jest pobierane. Dopisałem więc ten kod przed i po
    wywołaniu ale nic się nie zmieniło.

    document.body.style.cursor = "default";
    document.getElementById(namePic).src=...

  • 4. Data: 2010-04-24 19:11:23
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-04-24 18:40, Paweł pisze:

> [...]
    > wywołaniu ale nic się nie zmieniło.
    >
    > document.body.style.cursor = "default";
    > document.getElementById(namePic).src=...

    Przepraszam, nie doprecyzowałem, iż chodziło mi o wywołanie XHR.
    Natomiast w Twoim przypadku mógłbyś wywołać przed obrazkiem:

    document.body.style.cursor = "default";

    potem musisz po załadowaniu img zmienić kursor; jednak wykrycie, czy
    obrazek załadował się nie jest proste:
    http://stackoverflow.com/questions/198892/img-onload
    -doesnt-work-well-in-ie7

    --
    Peter

  • 5. Data: 2010-04-24 19:57:36
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Natomiast w Twoim przypadku mógłbyś wywołać przed obrazkiem:
    >
    > document.body.style.cursor = "default";

    To jest przecież dokładnie to co wpisałem poprzednio.

    Paweł

  • 6. Data: 2010-04-24 21:12:49
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-04-24 21:57, Paweł pisze:

    > To jest przecież dokładnie to co wpisałem poprzednio.

    Tak, ale jedno wywołujesz przed załadowaniem obrazka, a drugie po
    załadowaniu obrazka, a nie tuż za zmianą atrybutu src obrazka. A to różnica.

    --
    Peter

  • 7. Data: 2010-04-25 06:13:54
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    Peter May pisze:

    > Tak, ale jedno wywołujesz przed załadowaniem obrazka, a drugie po
    > załadowaniu obrazka, a nie tuż za zmianą atrybutu src obrazka. A to
    > różnica.

    Wpisałem to w zdarzeniu onload po załadowaniu obrazka. Nic się nie zmieniło.

    Moim zdaniem ten kursor się zmienia na klepsydrę ze strzałką kiedy
    wczytuje się obrazek. Po zakończeniu tego procesu przeglądarka
    automatycznie zmienia kursor na domyślny. Nie wiem więc co może
    spowodować wywołanie wymienionego rozkazu po wczytaniu danych.

    Paweł