  • Data: 2010-04-24 19:11:23
    Temat: Re: IE i kursor
    Od: Peter May <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-24 18:40, Paweł pisze:

    > Wiem kiedy i co jest pobierane. Dopisałem więc ten kod przed i po
    > wywołaniu ale nic się nie zmieniło.
    >
    > document.body.style.cursor = "default";
    > document.getElementById(namePic).src=...
    > document.body.style.cursor = "default";

    Przepraszam, nie doprecyzowałem, iż chodziło mi o wywołanie XHR.
    Natomiast w Twoim przypadku mógłbyś wywołać przed obrazkiem:

    document.body.style.cursor = "default";

    potem musisz po załadowaniu img zmienić kursor; jednak wykrycie, czy
    obrazek załadował się nie jest proste:
    http://stackoverflow.com/questions/198892/img-onload
    -doesnt-work-well-in-ie7

    --