  • 1. Data: 2009-04-15 08:55:54
    Temat: IE 7 standalone - HTTP_AUTHORIZATION
    Od: beherit / pn <b...@f...eu.org>

    Witam serdecznie,

    mam wspaniale IE7 w wersji standalone zainstalowane i smiga ladnie,
    ale przy probie wejscia na sterony ktore maja autoryzacje HTTP niestety
    wywala mi sliczne nie mozna wyswietlic strony. I tutaj problem ...
    srodowisko testowe nie moze byc wyprowadzone poza autoryzacje HTTP - co
    mozna z tym fantem zrobic?
    --
    Pozdrawiam, Paweł
    kontakt: icq# 32149351 (www.pawelnowacki.info)

  • 2. Data: 2009-04-15 09:59:26
    Temat: Re: IE 7 standalone - HTTP_AUTHORIZATION
    Od: Colin <m...@g...com>

    http://www.my-debugbar.com/wiki/IETester/HomePage

  • 3. Data: 2009-04-15 11:21:07
    Od: beherit / pn <b...@f...eu.org>

    Colin pisze:

    > http://www.my-debugbar.com/wiki/IETester/HomePage

    Wspaniale opis się zapowiada ;-) dzięki. Z problemem sobie poradziłem
    instalując na drugim kompie ten syf. Aczkolwiek już sciągam IETester.

  • 4. Data: 2009-04-15 12:03:30
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 15-04-2009 o 10:55:54 beherit / pn <b...@f...eu.org> napisał(a):

> [...]
    > wywala mi sliczne nie mozna wyswietlic strony. I tutaj problem ...
    > srodowisko testowe nie moze byc wyprowadzone poza autoryzacje HTTP - co

    Rozwiązanie od drugiej strony, ale może:

    Allow from twoje-ip
    Satisfy Any

    http://httpd.apache.org/docs/2.0/mod/core.html#satis
    fy

    --
    Maciej Łebkowski

  • 5. Data: 2009-04-15 22:03:02
    Od: beherit / pn <b...@f...eu.org>

    Maciej Łebkowski pisze:

    > Rozwiązanie od drugiej strony, ale może:
    >
    > Allow from twoje-ip
    > Satisfy Any
    >
    > http://httpd.apache.org/docs/2.0/mod/core.html#satis
    fy

    Nie ma opcji :-) projekt u molocha :D chyba, że deadline sie przesunie
    bezboleśnie o 2 lata :) poza tym... niestety Allow from moje-ip jest
    dobre póki moje IP się nie zmieni.

  • 6. Data: 2009-04-15 22:06:21
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** beherit / pn <b...@f...eu.org> wrote:

> [...]
    > nie moze byc wyprowadzone poza autoryzacje HTTP - co mozna z tym fantem

    Olej wersje standalone - to jest hack, który nie daje Ci realnych testów
    (wersje standalone działają pod wieloma względami inaczej niż docelowe). Na
    stronie Microsoftu znajdziesz obrazy systemu Windows dla Virtual PC zawierające
    w zasadzie jakie chcesz MSIE na XP i Viście (ograniczone czasowo, ale do testów
    podczas developerki wystarczy).

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 7. Data: 2009-04-16 18:01:57
    Od: "Latet" <x...@s...pl>

    > Olej wersje standalone - to jest hack, który nie daje Ci realnych testów
    > (wersje standalone działają pod wieloma względami inaczej niż docelowe).

    Święte słowa! Nie raz się na tym przejechałem i to bardzo !

    latet