  • 1. Data: 2014-09-04 16:03:37
    Temat: IBook matryca??
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    W pewnym ibooku Apple matryca wygląda tak:
    http://voila.pl/uploads/ajhz9t15yq hasło: ibook
    Co jest spieprzone i jak to naprawić? :)
    OK, wieeem że nie warto :)
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2014-09-04 18:26:08
    Temat: Re: IBook matryca??
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    > Cześć
    > W pewnym ibooku Apple matryca wygląda tak:
    > http://voila.pl/uploads/ajhz9t15yq hasło: ibook
    > Co jest spieprzone i jak to naprawić? :)
    > OK, wieeem że nie warto :)

    Karta graficzna, prawdopodobnie wlutowana w płytę główną - wymienić.

  • 3. Data: 2014-09-04 21:25:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 04 Sep 2014 18:26:08 +0200, BQB napisał(a):

    > Karta graficzna, prawdopodobnie wlutowana w płytę główną - wymienić.

    Podobno ibooki cierpiały na odklejanie się karty graficznej ale:
    1. Właściciel twierdzi że do niego wmontowano zepsutą matrycę z innego
    ibooka a dobrą zabrano.
    2. Próbowałem docisnąć moduł grafiki do płyty. Żadnej reakcji na ekranie
    wskazującej na jakieś niekontaktowanie.

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2014-09-04 22:26:29
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

> [...]
    > ibooka a dobrą zabrano.
    > 2. Próbowałem docisnąć moduł grafiki do płyty. Żadnej reakcji na ekranie

    Ma wyjście na zewnętrzny monitor? podłącz i jak będzie to samo, to
    grafika, jak co innego, to matryca.