  • 71. Data: 2013-03-01 09:59:52
    Temat: Re: IBM T42 [OT]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.03.2013 09:55, ARO pisze:
    > U?ytkownik "Filip454" <f...@f...pl> napisa? :

    > Odkrycia nie zrobi?e?. Andrzejek znany jest z tego, ?e wci?ga w dyskusje,
    > któr? konczy plonkiem rzucaj?c przy tym pare obelg na rozwmówce - takie ma
    > hobby, jak to troll. Wystarczy poszukac na grupach. Po prostu to kolejna
    > kolina czy inny buzdygan, takim samym chujem podszyty. Najgorsze, ?e
    > wszedzie go pe?no i ktokolwiek prowadz?c z nim dyskusje z wora mi go
    > wyci?ga.

    Chujem to są podszyte takie głąby jak ty, co to nawet kodowania nie
    potrafią ustawić.

  • 72. Data: 2013-03-01 13:15:11
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2013-03-01 09:59, Andrzej Lawa pisze:

    > Chujem to są podszyte takie głąby jak ty, co to nawet kodowania nie
    > potrafią ustawić.

    Na każdej grupie, na której cię widuję, większość twoich postów
    to "zawijaj wiersze", "naucz się kodować", i "idź na właściwa grupę",
    po czym kończysz wyzywając od debili i chujów.

    Nie dziwi mnie więc, że w realnym świecie dostałeś po mordzie :).

    A brak odpowiedniego nośnika dla konkretnego modelu laptopa,
    można przy odrobinie dobrej woli potraktować jako temat sprzętowy.

    JD

  • 73. Data: 2013-03-01 14:15:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.03.2013 13:15, JD pisze:

    > Na każdej grupie, na której cię widuję, większość twoich postów
    > to "zawijaj wiersze", "naucz się kodować", i "idź na właściwa grupę",

    Ktoś musi to robić.

    > po czym kończysz wyzywając od debili i chujów.

    Tylko w ramach retorsji.

    > Nie dziwi mnie więc, że w realnym świecie dostałeś po mordzie :).

    Cóż, buractwo lubi przemoc i uznaje ją za argument ostateczny. Zdradza
    cię uśmieszek.

    > A brak odpowiedniego nośnika dla konkretnego modelu laptopa,
    > można przy odrobinie dobrej woli potraktować jako temat sprzętowy.

    A kwestię paliwa do samochodu jako problem geologiczny.

  • 74. Data: 2013-03-01 14:51:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.03.2013 13:15, JD pisze:

    > Nie dziwi mnie więc, że w realnym świecie dostałeś po mordzie :).

    Swoją drogą biorąc pod uwagę, że w powyższym przypadku okazałem "brak
    kultury" broniąc (skutecznie notabene) własnego mienia przed rabusiem,
    pozostaje mi tylko życzyć by ciebie ktoś np. wyciągnął z samochodu i
    solidnie skopał w celu zrabowania owego samochodu. I wtedy będę mógł
    stwierdzić, żeś cham bo nie oddałeś własnego mienia po dobroci.

  • 75. Data: 2013-03-01 21:33:20
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2013-03-01 14:51, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > solidnie skopał w celu zrabowania owego samochodu. I wtedy będę mógł
    > stwierdzić, żeś cham bo nie oddałeś własnego mienia po dobroci.

    jebiemieto

    nawet to, że mój czytnik zawinął wiersze za ciebie.

  • 76. Data: 2013-03-01 22:04:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.03.2013 21:33, JD pisze:

    > jebiemieto

    Przypuszczam, że wiele ciebie jebie. Cóż, wolny kraj - twoje hobby.

    > nawet to, że mój czytnik zawinął wiersze za ciebie.

    Błąd. Ja formatuję prawidłowo. Popatrz na źródła.

  • 77. Data: 2013-03-02 21:17:39
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

  • 78. Data: 2013-03-03 18:36:59
    Temat: Re: IBM T42
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Filip454" <f...@f...pl> napisał:

    > Słuchaj ARO, nie wiem czy to źle wypalam, czy co, ale nagrywa pustą płytę
    > Ashampoo, a systemowa wywala że nieprawidłowy obraz dysku. Ashampoo
    > nagrywa
    > pusty. Jak to nagrać? Przecież normalnie wypalam obraz, a tu takie
    > kwiatki.

    Plyta podpisana jako Bootable nie pokaze zadnego pliku. Szczegoly masz w
    mejlu.

    --
    ARQ