  • 61. Data: 2013-02-28 18:28:13
    Temat: Re: IBM T42
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 28 Feb 2013 17:52:47 +0100, Przemek napisał(a):

    > Dokładnie tak, szukasz instalki WinXP jakie posiadasz na nalepce, jak
    > klucz nie działa dzwonisz do MS, przedstawiasz sytuację i pomagają. Nie
    > raz przećwiczone i nie było problemu.
    > W końcu za system na nalepce zapłaciłeś i masz prawo używać, a to, że MS
    > to utrudnia to nie Twój problem.
    > Przem

    W sumie to IBM utrudnia :D
    --
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 62. Data: 2013-02-28 19:05:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2013 17:39, Filip454 pisze:

    > Ty jesteś debilem, ciekawe baranie kto by mi na windowsie odpowiedział, jak
    > tam postów nie było od dłuższego czasu.

    9:30 dziś rano, kilka postów wczoraj... To jest "dłuższy czas"? Co za
    tępy chuj z ciebie...

  • 63. Data: 2013-02-28 19:11:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.02.2013 17:45, Filip454 pisze:

    http://www.kfd.pl/filip454-m192066.html

    (Płeć: Nie powiem)

    Tak koksował, że nawet płci już jawnej nie ma ;->

  • 64. Data: 2013-02-28 22:35:37
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Filip" <f...@f...pl> napisał

    > f...@s...pl

    Chyba poczty nie przeglądasz.
    Wczoraj zostawiłem wiadomość.
    Do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi.

    --
    ARQ

  • 65. Data: 2013-02-28 23:04:36
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 28 Feb 2013 19:11:25 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > W dniu 28.02.2013 17:45, Filip454 pisze:
    >
    > http://www.kfd.pl/filip454-m192066.html
    >
    > (Płeć: Nie powiem)
    >
    > Tak koksował, że nawet płci już jawnej nie ma ;->

    Buhahaha, akurat nie zakładałem konta na kfd.pl.

  • 66. Data: 2013-02-28 23:05:46
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 28 Feb 2013 22:35:37 +0100, ARO napisał(a):

    > U?ytkownik "Filip" <f...@f...pl> napisa?

    > Chyba poczty nie przegl?dasz.
    > Wczoraj zostawi?em wiadomo??
    Do dzisiaj nie otrzyma?em odpowiedzi.

    Wysyłałem 2 wiadomosci, cos mam porypane z konfigiem. Oczywiście się
    zgadzam na taki układ jak napisałeś.

  • 67. Data: 2013-02-28 23:08:04
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 28 Feb 2013 19:05:30 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > 9:30 dziś rano, kilka postów wczoraj... To jest "dłuższy czas"? Co za
    > tępy chuj z ciebie...

    Z Ciebie jest tępy chuj skoro nie potrafisz zrozumieć że jak już byłem
    zasubskrybowany do pecetów, a na androidzie wyszukiwanie grup trwa w chuj
    długo to napisałem tutaj, bo to też jest pytanie dot. akurat tego laptopa.

  • 68. Data: 2013-02-28 23:08:57
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    > 9:30 dziś rano, kilka postów wczoraj... To jest "dłuższy czas"? Co za
    > tępy chuj z ciebie...

    Nazywanie kogoś debilem z tego powodu świadczy o Twojej biedocie
    intelektualnej i wypranych manierach.

  • 69. Data: 2013-02-28 23:19:02
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 28 Feb 2013 22:35:37 +0100, ARO napisał(a):

    > U?ytkownik "Filip" <f...@f...pl> napisa?

    > Chyba poczty nie przegl?dasz.
    > Wczoraj zostawi?em wiadomo??
    Do dzisiaj nie otrzyma?em odpowiedzi.

    Ale wysłałem 2 wiadomości, może siedzą w spamie u Ciebie?

  • 70. Data: 2013-03-01 09:55:11
    Temat: Re: IBM T42 [OT]
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Filip454" <f...@f...pl> napisał :

    > A ty jesteś zwykłym spamującym trollem, a trolle się tępi

    Odkrycia nie zrobiłeś. Andrzejek znany jest z tego, że wciąga w dyskusję,
    którą kończy plonkiem rzucając przy tym pare obelg na rozwmówcę - takie ma
    hobby, jak to troll. Wystarczy poszukac na grupach. Po prostu to kolejna
    kolina czy inny buzdygan, takim samym chujem podszyty. Najgorsze, że
    wszędzie go pełno i ktokolwiek prowadząc z nim dyskusje z wora mi go
    wyciąga.

    --
    ARQ