  • 11. Data: 2014-05-19 16:16:54
    Temat: Re: I znów piesi szli prawą stroną drogi
    Od: tá´Ź

    Adam Wysocki wrote:

    > Przecież nie zobaczyliby, bo facet nie miał świateł.

    Byłeś kiedyś nocą poza kopalnią?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 12. Data: 2014-05-19 19:01:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "t?" wrote in message news:537a1256$0$2243$65785112@news.neostrada.pl...

    > Byłeś kiedyś nocą poza kopalnią?

    Łysek z pokładu Idy ? :-)

  • 13. Data: 2014-05-19 19:04:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> wrote in message

    > A idąc prawą nie usłyszeliby jego silnika? Ja tam słyszę, co się za mną
    > dzieje, ale może jakiś inny jestem.

    Idąc prawą stroną, mając go za plecami, mogło do nich nie
    dotrzeć wystarczająco szybko że facio nie ma świateł, i nie
    widzieliby też z daleka, że jedzie po pijaku slalomem...

    Nawet rowerem warto jechać lewą stroną drogi poza
    terenem zabudowanym, właśnie z tego samego powodu
    że w ostatniej chwili można ujść z życiem bo masz
    dłużej sytuację obserwowaną niż gdy masz auto za plecami
    i nie wiesz czy Cię widział i zrobił unik czy nie widzi i jedzie na Ciebie.

  • 14. Data: 2014-05-21 07:14:18
    Od: Ilkenau <i...@g...com>

    Dnia Mon, 19 May 2014 13:58:24 +0200, "WOJO"
    <s...@a...unknown.hehe> napisał:

    >Niestety czasem mi się zdarza widzieć takich "młodych chłopców" idących
    >tyralierą połową jezdni...
    >Pech chciał, że trafili na pijanego za kierownicą.

    A popuściwszy wodze fantazji, można sobie wyobrazić trzeźwego
    kierowcę, który widząc "tyralierę", daje sygnał klaksonem. Tyraliera
    się nie rozstępuje, a wręcz przeciwnie, klakson budzi agresję. No to
    wywleczmy kierowcę i pokażmy mu niestosowność jego zachowania. A w
    ostateczności coś mu urwijmy np. lusterko.
    Nadmieniam, że w żadnym wypadku nie usprawiedliwam pijanego kierowcy.

    --

    Pozdr. _/_/_/_/
    Ilkenau _/_/_/_/_/

  • 15. Data: 2014-05-21 08:11:09
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A popuściwszy wodze fantazji, można sobie wyobrazić trzeźwego
    > kierowcę, który widząc "tyralierę", daje sygnał klaksonem.

    Pierwszy błąd - ja w takiej sytuacji najpierw hamuję, potem się zastanawiam,
    czy obtrąbienie będzie miało sens.

    > No to wywleczmy kierowcę i pokażmy mu niestosowność jego zachowania. A w
    > ostateczności coś mu urwijmy np. lusterko.
    > Nadmieniam, że w żadnym wypadku nie usprawiedliwam pijanego kierowcy.

    Chyba podobny przypadek miał miejsce w Sylwestra w Łodzi?
    Pod kołami zginęła pijana kobieta w ciąży, nie wiem czy dziecko przeżyło.
    Chyba z dwojga złego wolałbym stracić lusterko...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 16. Data: 2014-05-21 10:09:11
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-05-21 08:11, WOJO pisze:
    > Chyba podobny przypadek miał miejsce w Sylwestra w Łodzi?
    > Pod kołami zginęła pijana kobieta w ciąży, nie wiem czy dziecko przeżyło.

    Nie.

    > Chyba z dwojga złego wolałbym stracić lusterko...

    Tylko wtedy facet jechał z żoną i wnukiem, więc nie była to tylko
    kwestia lusterka.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 17. Data: 2014-05-21 14:17:06
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    > Pod kołami zginęła pijana kobieta w ciąży, nie wiem czy dziecko przeżyło.

    Jakoś mi jej nie szkoda. Jeden chwast mniej.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 18. Data: 2014-05-21 15:31:53
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Jakoś mi jej nie szkoda. Jeden chwast mniej.
    Mimo wszystko się z Tobą nie zgodzę - to jednak był człowiek...
    Może słaby, może głupi, może... ale człowiek.
    Współczuję dziecku...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 19. Data: 2014-05-21 17:19:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup
    > Mimo wszystko się z Tobą nie zgodzę - to jednak był człowiek...

    Nie, to był chwast.
    Ludzie w ciąży nie piją.

  • 20. Data: 2014-05-22 09:03:32
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    > Mimo wszystko się z Tobą nie zgodzę - to jednak był człowiek...
    > Może słaby, może głupi, może... ale człowiek.

    Ja już dawno wyleczyłem się z ogólnego miłosierdzia.

    http://motogof.tumblr.com/