    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.misc.telefonia
    Subject: Re: I ty jestes podsluchiwany
    Date: Tue, 3 Apr 2012 20:36:57 +0200

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl>

    > doskonały przykład. złodziej, typu ktoś kto wyniesie mi z mieszkania
    > telewizor i komputer, ogólnie coś co jest dla mnie warte z 5 tyś, dla
    > niego mniej niż połowa może:
    > 1. usiąść na ławce przed blokiem, i popijając piwko obserwować mieszkanie
    > 2. dokonać jakiegoś włamu, przejęcia informacji płynącej w kablu sieciowym
    > bądź skorzystać z jakiejś formy podsłuchy, alby ustalić kiedy mnie nie
    > będzie.

    To ja właśnie o tym mówię, że można śledzić użytkownika na różne sposoby by
    pozyskać informacje ułatwiające zaatakowanie go. Weź taką sprawę jak w
    Sosnowcu ... nie żyje dziecko, policja przegląda logi odwiedzin znajdując
    coś podejrzanego. Skąd ja to wiem ?! Czemu o tym wiem ?!

    > z czego skorzysta? Uwierz mi że jakby miał mózg, to by się nie zastanowił
    > tylko poszedł do pracy

    Złodziej ma iść do pracy ???

    > ale czego Ty nie rozumiesz? Na białym Berlingo ma napisane bronek and
    > ziutek kowalscy najtańsze gumy do osobowek i dostawczaków. nip, tel, adres
    > numer konta.
    > A ekspedient z wypożyczalni z rowerkami pyta imie i nazwisko a bronek na
    > to ze nie powie....

    No i ?

    > "No kaman" ale tu niema równowagi...

    Czego z czym ? Kowalski budzi się, Kowaliski idzie do pracy, Kowalski
    pracuje, Kowalski wraca do domu, Kowalski idzie pojeździć na rowerze,
    Kowalski wraca do domu, Kowalski idzie spać, Kowalski śpi. Ma 24 godziny na
    dobę być dyspozycyjny ???

    > w takim jaki wynika z nakazu przedstawionego przez funkcjonariusza.

    Aaa czyli ma obowiązek, ale trzeba przyjść z nakazem -> ROTFL