  • Data: 2015-08-18 15:21:08
    Temat: Re: I to jest cos ciekawego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-08-18 o 11:36, J.F. pisze:
> [...]
    aliwowa-z-dwiema-technologiami-tankowania-w-monachiu
    m/

    >W grudniu, ale zeszłego roku.
    >Zbiorniki są dwa. Chodzi o różny sposób ich tankowania, a nie same
    >zbiorniki (chociaż zapewne będą inne w przypadku tych dwóch
    >technologii).

    Sa rozne. I nie tylko one - wiec trzeba wiedziec jaki zamontowac
    jeszcze w fabryce.

    >Generalnie - jak jest mocno schłodzone to więcej wchodzi do
    >zbiornika.

    Pewnie tak. Choc zbiornik musi miec grubsze scianki :-)

    >Choć - jak piszą - technologia kriogeniczna dopiero jest badana i
    >rozwijana. No ale do badań też trzeba gdzieś zatankować... :-)

    No i taki plynny dlugo nie polezy - dwa tygodnie na sloneczku i paliwo
    ulecialo ?
    Chyba, zeby tak to co ulatuje kierowac do ogniwa, i ... pokladowa
    chlodziarke uruchamiac :-)

    J.