-
X-Received: by 10.31.154.88 with SMTP id c85mr4799267vke.5.1524750941407; Thu, 26 Apr
2018 06:55:41 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.31.154.88 with SMTP id c85mr4799267vke.5.1524750941407; Thu, 26 Apr
2018 06:55:41 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!newsreader5.netcologne.de!news.netco
logne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.am4!peer.am4.hig
hwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.co
m!x25-v6no2672904qto.0!news-out.google.com!p41-v6ni55qtp.1!nntp.google.com!x25-
v6no2672902qto.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for
-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 26 Apr 2018 06:55:41 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <pbsg97$u5c$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.151.129;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.126.151.129
References: <a...@g...com>
<pbrqcn$kke$1@node2.news.atman.pl>
<8...@g...com>
<pbsen8$6v2$1@node2.news.atman.pl> <pbsg97$u5c$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: I stal sie CUD :-)
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Thu, 26 Apr 2018 13:55:41 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2024
X-Received-Body-CRC: 3471725582
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2630107
[ ukryj nagłówki ]Przy okazji wieksza sprawnosc silnika wysokopreznego wynika z wyzszej temperatury
spalania. Jak obniza sprawnosc to po co dizle jak benzynowe beda takie same sprawne?
Z obnizeniem temperatury problemu nie ma zadnego. W czasie II Wojny Swiatowej niemcy
uzywali w niektorych samolotach silnikow wysokopreznych. Do obnizenia temperatury i
zwiekszenia mocy wykorzystywali dodatkowy wtrysk wody. Znane sa rozwiazania w ktorych
kazdy cylinder po trzech cyklach wtrysku paliwa dostawal czwarty wtrysk z wody. Nie
weszly do powszechnego uzycia bo nie dali sobie rady z korozja.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.04.18 16:00 Pszemol
- 06.05.18 22:42 Uzytkownik
- 18.07.18 06:06 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-03-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-03-21 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-21 Re: Co po KK-200? (Przypadki szczególne ponad 15 lat) [Islandzka matka/ministra ustąpiła]