eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyI stal sie CUD :-)Re: I stal sie CUD :-)
  • X-Received: by 10.31.154.88 with SMTP id c85mr4799267vke.5.1524750941407; Thu, 26 Apr
    2018 06:55:41 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.31.154.88 with SMTP id c85mr4799267vke.5.1524750941407; Thu, 26 Apr
    2018 06:55:41 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!newsreader5.netcologne.de!news.netco
    logne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.am4!peer.am4.hig
    hwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.co
    m!x25-v6no2672904qto.0!news-out.google.com!p41-v6ni55qtp.1!nntp.google.com!x25-
    v6no2672902qto.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for
    -mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 26 Apr 2018 06:55:41 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <pbsg97$u5c$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.151.129;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.151.129
    References: <a...@g...com>
    <pbrqcn$kke$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <pbsen8$6v2$1@node2.news.atman.pl> <pbsg97$u5c$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: I stal sie CUD :-)
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 26 Apr 2018 13:55:41 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2024
    X-Received-Body-CRC: 3471725582
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2630107
    [ ukryj nagłówki ]

    Przy okazji wieksza sprawnosc silnika wysokopreznego wynika z wyzszej temperatury
    spalania. Jak obniza sprawnosc to po co dizle jak benzynowe beda takie same sprawne?
    Z obnizeniem temperatury problemu nie ma zadnego. W czasie II Wojny Swiatowej niemcy
    uzywali w niektorych samolotach silnikow wysokopreznych. Do obnizenia temperatury i
    zwiekszenia mocy wykorzystywali dodatkowy wtrysk wody. Znane sa rozwiazania w ktorych
    kazdy cylinder po trzech cyklach wtrysku paliwa dostawal czwarty wtrysk z wody. Nie
    weszly do powszechnego uzycia bo nie dali sobie rady z korozja.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: