  • 11. Data: 2009-09-16 23:09:21
    Temat: Re: I-BOA nie działa
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Szopa" <s...@n...podam.spamerom.adresu.br> napisał w wiadomości
    news:h8qg3f$2ud$1@pippin.nask.net.pl...
    > Zasadniczo nie działa od wczoraj, z małymi przerwami na godziny nocne i
    > poranne. Ciekawe kiedy naprawią ...

    Cos sie Panie i Panowie jebie - i to porzadnie.
    Teraz to mi taki nawet komunikat wyskoczyl:

    Szanowni Państwo.
    Z uwagi na aktualizację systemu, serwis będzie niedostępny
    od dnia 26.11.2008 od godziny 09:30 do dnia 26.11.2008 do godziny 12:00
    Za utrudnienia przepraszamy.

    Tak wiec stan pacjenta pogarsza sie i to zdecydowanie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-09-16 23:27:10
    Od: Mgrizzly <m...@y...com>

    SDD pisze:
> [...]
    > Za utrudnienia przepraszamy.
    >
    > Tak wiec stan pacjenta pogarsza sie i to zdecydowanie.

    Mam teraz dokładnie tak samo. Coś się dzieje, bo same problemy z IBOA są
    od 2 - 3 dni. Czasmai brak możliwości logowania, czasami wywala tuż po
    zalogowaniu, od czasu do czasu działa OK po to by za chwilę znów leżeć.

    --
    http://voip.stegny.net

  • 13. Data: 2009-09-18 20:12:27
    Od: z <z...@g...pl>

    Szopa pisze:

    > A u mnie nadal 503 - serwis niedostępny.

    Potwierdzam. Nawet zalogować się nie można: "Przepraszamy..."

  • 14. Data: 2009-09-18 22:52:52
    Od: Misiu <m...@y...com>

    Mgrizzly pisze:

    > Mam teraz dokładnie tak samo. Coś się dzieje, bo same problemy z IBOA są
    > od 2 - 3 dni. Czasmai brak możliwości logowania, czasami wywala tuż po
    > zalogowaniu, od czasu do czasu działa OK po to by za chwilę znów leżeć.

    I niestety nadal działa w kratkę.

    --
    http://voip.stegny.net

  • 15. Data: 2009-10-03 22:52:17
    Od: ravnet <r...@g...com>

    On 19 Wrz, 00:52, Misiu <m...@y...com> wrote:

    > I niestety nadal działa w kratkę.
    >
    > --http://voip.stegny.net

    Mamy już październik a tutaj dalej lipa czasem trochę działa a czasem
    wcale, serwery chyba mają ze śmietnika, po prostu dziadostwo - takie
    rzeczy to tylko w erze.