  • 1. Data: 2009-09-16 10:53:35
    Temat: I-BOA nie działa
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br>

    Zasadniczo nie działa od wczoraj, z małymi przerwami na godziny nocne i
    poranne. Ciekawe kiedy naprawią ...

    --
    Ten Szop

  • 2. Data: 2009-09-16 11:00:28
    Temat: Re: I-BOA nie działa
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Szopa napisał:
    > Zasadniczo nie działa od wczoraj, z małymi przerwami na godziny nocne i
    > poranne. Ciekawe kiedy naprawią ...
    >
    > --
    > Ten Szop

    Ery ? Mi działa,właśnie się zalogowałem.

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 3. Data: 2009-09-16 11:07:25
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br>

    Bart pisze:

    > Ery ? Mi działa,właśnie się zalogowałem.

    Są momenty gdy się udaje. Ale pochodź sobie dłużej, to cię automagicznie
    wyloguje. Największe szanse na normalne działanie jest w nocy, wygląda
    to na jakis problem z obciążeniem serwisu.

    Dzwoniłem na party-line, ponoć problemy są od 2 dni, wiedzą o nich, ale
    nie są w stanie podać przyblizonej daty usuniecia usterki.

    --
    Ten Szop

  • 4. Data: 2009-09-16 11:18:48
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Szopa napisał:

    > Są momenty gdy się udaje. Ale pochodź sobie dłużej, to cię automagicznie
    > wyloguje. Największe szanse na normalne działanie jest w nocy, wygląda
    > to na jakis problem z obciążeniem serwisu.

    No właśnie sobie klikam gdzie się da i o dziwo wszystko się ładuje nawet
    historia era-premia która zazwyczaj miała "humorki"...a automatycznie
    wylogowuje ze względów bezpieczeństwa po jakimś czasie nieaktywności z
    Twojej strony.

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 5. Data: 2009-09-16 11:23:41
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br>

    Bart pisze:

> [...]
    > historia era-premia która zazwyczaj miała "humorki"...a automatycznie
    > wylogowuje ze względów bezpieczeństwa po jakimś czasie nieaktywności z

    A mnie wylogowało po kilku minutach klikania. Najpierw był błąd nr 503,
    a potem stronę "przepraszamy ... proszę spróbować później". I tak jest
    mniej więcej od 11.00, wczoraj miałem tak cały dzień. Z różnych sieci
    próbowałem.

    --
    Ten Szop

  • 6. Data: 2009-09-16 11:28:12
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Szopa napisał:
> [...]
    > a potem stronę "przepraszamy ... proszę spróbować później". I tak jest
    > mniej więcej od 11.00, wczoraj miałem tak cały dzień. Z różnych sieci

    Owszem kiedyś bywały problemy z wykazem bieżących połączeń - się nie
    ładowały (ciągły komunikat "pobieranie danych" i tyle), ale odkąd
    wprowadzili w menu też bieżące wykorzystanie pakietów problem się
    skończył i od tego czasu działa bez zarzutów...

    Ps. korzystam z Netii na kablu TP.

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 7. Data: 2009-09-16 11:48:37
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br>

    Bart pisze:

> [...]
    > wprowadzili w menu też bieżące wykorzystanie pakietów problem się
    > skończył i od tego czasu działa bez zarzutów...

    Mam wrażenie, że rozumujesz na zasadzie: "skoro ja nie mam problemów, to
    znaczy, że ich w ogóle nie ma". To chyba nie jest najlepszy sposób
    rozumowania, szczególnie gdy Era stwierdza, że jednak mają problemy ... :)

    --
    Ten Szop

  • 8. Data: 2009-09-16 12:42:51
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Szopa napisał:

    gdy Era stwierdza, że jednak mają problemy ... :)

    A może twierdzi tak : Powiemy Panu szopie,że mamy awarie to przestanie
    truć 4 litery,że mu nie działa ? :D

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 9. Data: 2009-09-16 13:19:31
    Od: Szopa <s...@n...podam.spamerom.adresu.br>

    Bart pisze:
    > Użytkownik Szopa napisał:
    >
    > gdy Era stwierdza, że jednak mają problemy ... :)
    >>

    > A może twierdzi tak : Powiemy Panu szopie,że mamy awarie to przestanie
    > truć 4 litery,że mu nie działa ? :D

    I tak powstała kolejna, spiskowa teoria dziejów :)

    A u mnie nadal 503 - serwis niedostępny.

    --
    Ten Szop

  • 10. Data: 2009-09-16 18:41:44
    Od: Misiu <m...@y...com>

    Szopa pisze:
    > Zasadniczo nie działa od wczoraj, z małymi przerwami na godziny nocne i
    > poranne. Ciekawe kiedy naprawią ...

    Potwierdzam, Service unavailable, error 503.

    --
    http://voip.stegny.net