  • 21. Data: 2010-06-30 14:53:22
    Temat: Re: Hyundai i30cw diesel czy benzyna... czyli osiołkowi w żłoby dano...
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    .

    > Hmmm testowałem diesla 90KM i benzynę 126KM, jeśli diesel 115KM jest ciut
    > dynamiczniejszy od 90KM to wolę diesla. Oczywiście jeżeli będzie bez
    > awaryjny... w przeciwnym wypadku preferuje rozwiazanie bardziej
    > niezawodne.

    25 KM powinno być mocno odczuwalne. Jako porównanie mam corolle 1.4 D4D 90
    KM i benzynę 1.6 122 KM. Benzyna idzie lepiej ale dopiero od wyższych
    obrotów. Jako że normalnie nie lubię mocnego kręcenia to tym dieslem jeździ
    mi się zdecydowanie przyjemniej.

  • 22. Data: 2010-06-30 18:02:48
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Prawda.
    > Taki kwaśny, ostry zapach.
    > Zupełnie odmienny od dymówy wydzielanej przez Ikarusy i
    > tym podobne Golfy z lat 80-tych, taki zapach dymówy jest
    > tylko chwilę po uruchomieniu.

    To ja nie wiem, mam jakiegoś popsutego chyba diesla ;-). 1,9
    TDI 2005 rok, a nie chce za cholerę śmierdzieć inaczej niż
    normalnie spalona ropa ;-). A i to jak na siłę chcesz
    wyczuć. Już kiedyś ktoś coś takiego napisał i z ciekawości
    postałem trochę za odpalonym swoim autem. W zasadzie niczego
    nie czułem, choć klamy z rurę nie wtykałem, to fakt... Chyba
    że mówicie o naprawdę bardzo nowych dieslach, które jakoś
    znacząco różnią się od mojego :-)

  • 23. Data: 2010-06-30 18:55:53
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-30 18:02, Robert_J pisze:

> [...]
    > zasadzie niczego nie czułem, choć klamy z rurę nie wtykałem, to fakt...
    > Chyba że mówicie o naprawdę bardzo nowych dieslach, które jakoś znacząco

    Jak ja zaparkuję czasem swoją Mazdę w garażu to czuję sie przez moment
    jak na cmentarzu. Właśnie z powodu zapachu "znicza".

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 24. Data: 2010-06-30 23:17:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > To ja nie wiem, mam jakiegoś popsutego chyba diesla ;-). 1,9 TDI 2005 rok,
    > a nie chce za cholerę śmierdzieć inaczej niż normalnie spalona ropa ;-).

    Nie wiem, może to jakiś urok common-raila i taki tdi ma inaczej.
    W każdym razie Kia wydziela ostry chemiczny zapach, mercedes kuzyna również.

  • 25. Data: 2010-06-30 23:25:04
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-06-30 23:17, Cavallino pisze:

    > Nie wiem, może to jakiś urok common-raila i taki tdi ma inaczej.
    > W każdym razie Kia wydziela ostry chemiczny zapach, mercedes kuzyna
    > również.

    To ja jeszcze dorzucę Toyote Corrole 1.6D oraz Forda Focusa 1.8D - oba
    diesle z common rail - śmierdzą wyjątkowo paskudnie.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 26. Data: 2010-07-01 11:00:04
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > naprawdę bardzo nowych dieslach, które jakoś znacząco różnią się od mojego

    Mój poprzedni CR też kwaśno śmierdział a obecnego jeszcze nie wąchałem :)

  • 27. Data: 2010-07-04 14:18:12
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Mikołaj Tutak" wrote:
    > To ja jeszcze dorzucę Toyote Corrole 1.6D oraz Forda Focusa 1.8D - oba diesle z
    common
    > rail - śmierdzą wyjątkowo paskudnie.

    Dziwne jest to co piszecie, mój TDI PD śmierdzi po prostu jak diesel,
    ale CR jakoś nie miałem okazji wąchać.

    Rzućcie linka do próbki smrodu, bo mnie ciekawość zżera. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 28. Data: 2010-07-04 14:29:28
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    u mnie hdi smierdzi troche jak niespalony gaz ziemny z kuchenki.

    Pozdr.

  • 29. Data: 2010-07-04 16:25:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Konrad L" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    >u mnie hdi smierdzi troche jak niespalony gaz ziemny z kuchenki.

    Już prędzej jak jakiś nawaniacz, sam gaz ziemny zapachu nie ma.

  • 30. Data: 2010-07-05 11:08:11
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > Już prędzej jak jakiś nawaniacz, sam gaz ziemny zapachu nie ma.

    przeciez napisał ze z kuchenki, a tam już jest nawoniony.