  • 11. Data: 2016-01-10 10:30:03
    Temat: Re: Hyundai abonament
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2016 01:06:57 +0100, P.B. napisał(a):

    > Ja tu widzę absurdalny limit przebiegu. Kasę będą zarabiali na karach za
    > przekroczenie limitu.
    > Ja w zeszłym roku najmniej zrobiłem w miesiącu 1600 kilometrów - prawie
    > nigdzie nie jeździłem, trochę chorowałem i większość czasu siedziałem w

    No i to sie prawie miesci w limicie.

    > domu. Normalnie na dojazdy do pracy i kręcenie się po mieście leci 2500
    > kilometrów. W wakacje (tylko Polska) wyszło 4200.

    Nie kazdy ma do pracy 50 km. Wrecz bym rzekl, ze wiekszosc nie ma.
    A jak ma ... to nadal warto policzyc, czy to nie jest dobra oferta :-)

    A Polska nie jest taka duza, zeby tyle nakrecic :-)

    J.

  • 12. Data: 2016-01-10 10:45:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Hobby jak hobby - jesli dobrze widze, to taki i30 CRDi kosztuje
    > obecnie 66 tys w/g cennika, ale z rabatem 57 tys.
    > Przez 5 lat zaplace 54 tys czynszu i "zostane z niczym". A jakbym
    > tak kupil to hoho, zostane z autem wartym ze 20 tys. Tylko ze
    > zaplace za serwis, naprawy, ubezpieczenia, opony.
    >
    > Bardzo dobra oferta innymi slowy. No ale nie dla tych, co chca
    > kupic auto za 16 tys i pojezdzic kolejne 5 lat bez wiekszych
    > wydatkow. O ile sie uda ...

    Pójdźmy dalej. Jeździjmy taxi.

    Dobry wujek Hyundai robi nam dobrze. Poczekajmy jednak na odzew
    Mercedesa. Może będzie tylko stówa więcej. :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 13. Data: 2016-01-10 10:45:41
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2016 10:30:03 +0100, J.F. napisał(a):

    > A Polska nie jest taka duza, zeby tyle nakrecic :-)

    Jak się patrzy na te 12-letnie passaty na OtoMoto z przebiegiem 140 tys.
    kilometrów, to trudno się nie zgodzić :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 14. Data: 2016-01-10 10:53:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-10 o 10:45, PiteR pisze:
    > Pójdźmy dalej. Jeździjmy taxi.

    Są tacy co tak robią zamiast kupować drugi samochód.

    Rok temu kupiłem kolejny samochód za 16 tyś na 5 lat ;-)
    Zazwyczaj się nie udaje bez większych wydatków.
    Może pechowy jestem :-)

    Z doświadczenia wiem że młodszych (5 letnich się nie opłaca) nie da się
    kupić w dobrym stanie.

    Dlatego albo 10-15 letni albo nowy na 10 lat.

    A może jednak taki abo? :-)

  • 15. Data: 2016-01-10 10:59:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Myjk pisze tak:

    > Ja dla przykładu nienawidzę używanych samochodów i używanego
    > samochodu raczej nie kupię, bo takie auta, szczególnie z drugiej
    > ręki, są czaso- i nerwochłonne.

    Ja dla przykładu nienawidzę mieć funfla do mojej rzeczy. Banku,
    Hyundaia, AC czy innego gada. Nienawidzę mieć związane ręce, że musze
    się zachowywać tak jak napisane w umowie czy instrukcji obsługi.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 16. Data: 2016-01-10 13:48:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ToMasz,

    Sunday, January 10, 2016, 9:25:03 AM, you wrote:

    > przejechanie 2.5tyś km po mieście, gdzie średnia wyjdzie 30km na
    > godzinę, zajmuje 83 godziny. zakładając że jeździsz 25 dni w tygodniu
    > wychodzi ponad 3 godziny dziennie. jeśli nie jesteś kurierem - masz
    > przesrane.

    2500km miesięcznie, to niewiele ponad 100km dziennie. Jaki problem
    zrobić tyle w dużym miescie?

    > w 2 miesiące wakacji czy w 2 tygodnie urlopu? Spędzałeś urlpo na trasie
    > pomiędzy PAryżem a Dakarem?

    Może Ty jeździsz tylko prosto. Mi się zdarzało zrobić ponad 2000km w
    Polsce w ciągu 2 tygodni. Żaden wyczyn - mam wszędzie daleko.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2016-01-10 14:32:57
    Od: z <...@...pl>

    > Może Ty jeździsz tylko prosto. Mi się zdarzało zrobić ponad 2000km w
    > Polsce w ciągu 2 tygodni. Żaden wyczyn - mam wszędzie daleko.

    Jak widać nie jest to oferta dla Ciebie.

    Skalkulowanie takiego przebiegu to może właśnie sposób na odsianie tylko
    grupy docelowej. ;-)

    Tak przy okazji. Volkswagen oferuje EasyDrive ale to już jest
    komplikacja z bankiem, ubezpieczeniem... I masa możliwych drobnych druczków.

    U Hyundaia byłoby jasno i prosto.

  • 18. Data: 2016-01-10 15:11:18
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-09 o 22:20, Marcin pisze:
    > Witam,
    >
    > Ktoz moze patrzyl dokladniej na oferte Hyundaia:
    > http://www.hyundai.pl/Oferta/Abonament/ ?
    >
    > W skrocie bierzemy nowy samochod, placimy jakas kwote co miesiac (w
    > ktorej mamy samochod, komplet ubezpieczen, zmiane opon na odpowiednie do
    > pory roku, serwis itp.). Czyli do tej kwoty dochodzi tylko cena paliwa i
    > plynu do spryskiwaczy. Po 9 miesiacach oddajemy auto (ma miec nie wiecej
    > niz 15 000 km przebiegu) i albo rezygnujemy albo bierzemy kolejne nowe
    > auto na 9 miesiecy.

    Tak z grubsza liczac to wychodzi podobnie jak zakup w calosci na kredyt.
    Wzialem pod uwage ze po 5 latach mamy auto warte polowe wartosci, ale
    tez pewnie przy zakupie w calosci na kredyt na 5 lat rata wyniesie ok
    1100 PLN a tutaj 650PLN. Bo samo ubezpieczenie i serwis to ok. 250PLN
    miesieczenie.
    pozdrawiam
    Adam

  • 19. Data: 2016-01-10 16:13:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    PiteR wrote:

    > Coś jak wynajem mieszkania, rata kredytu jest niższa niż koszt
    > wynajęcia.

    dolicz OC/AC i przeglądy. tego przy mieszkaniu nie masz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2016-01-10 16:14:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    P.B. wrote:

> [...]
    > domu. Normalnie na dojazdy do pracy i kręcenie się po mieście leci 2500
    > kilometrów. W wakacje (tylko Polska) wyszło 4200.

    czyli to nie jest oferta dla Ciebie