  • Data: 2016-01-15 09:25:14
    Temat: Re: Hyundai abonament
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-14 o 20:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Komentarz rzetelny, ale promocje sie zdarzaja :-)
    >
    > J.

    jakoś to się musi opłacać
    Niedawno byłem w Szkocji, za wypożyczenie auta na 4 dni zapłaciłem... 46
    czy 44 funty(ok. 60zł za dobę) - też nie wiem jak to się opłaca, 2-letni
    Focus 1,6, dywaników nie dali więc i więcej sprzątania mieli, ktoś musi
    auto wypożyczyć, ktoś oglądnąć, ktoś odebrać, inny wyczyścić, serwisować
    też trzeba - nie wiem jak im się to opłaca

    Łukasz