  • Data: 2016-01-10 09:25:03
    Temat: Re: Hyundai abonament
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tu widzę absurdalny limit przebiegu. Kasę będą zarabiali na karach za
    > przekroczenie limitu.
    > Ja w zeszłym roku najmniej zrobiłem w miesiącu 1600 kilometrów - prawie
    > nigdzie nie jeździłem, trochę chorowałem i większość czasu siedziałem w
    > domu. Normalnie na dojazdy do pracy i kręcenie się po mieście leci 2500
    > kilometrów.
    przejechanie 2.5tyś km po mieście, gdzie średnia wyjdzie 30km na
    godzinę, zajmuje 83 godziny. zakładając że jeździsz 25 dni w tygodniu
    wychodzi ponad 3 godziny dziennie. jeśli nie jesteś kurierem - masz
    przesrane.
    > W wakacje (tylko Polska) wyszło 4200.
    w 2 miesiące wakacji czy w 2 tygodnie urlopu? Spędzałeś urlpo na trasie
    pomiędzy PAryżem a Dakarem?
    ToMasz