eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHybryda zonkRe: Hybryda zonk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcolog
    ne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.hig
    hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5d9371a8$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <qn1koo$d1s$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5d95139a$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <qn4kmf$tn6$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5d95db06$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d95e06f$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <qn4re5$1lb$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5d960881$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5d960881$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Hybryda zonk
    Date: Thu, 3 Oct 2019 17:04:47 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 24
    Message-ID: <5d960eb9$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.180.21
    X-Trace: 1570115257 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17364 83.26.180.21:59530
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2362
    X-Received-Body-CRC: 2236253124
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663286
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5d960881$0$17363$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 03.10.2019 o 15:00, viktorius pisze:
    >> Na pewno wiem, że przekładnia kierownicza musi być mechaniczna,
    >> ewentualnie ze wspomaganiem.

    >Ani napędowa ani kierownicza nie musi być mechaniczna.

    >> Nie da się zrobić jak w wózkach widłowych, czy kombajnach
    >> zbożowych, że pomiędzy kierownicą a kołami jest płyn hydrauliczny,
    >> a elementem wykonawczym jest zwykły siłownik. Pewnie chodzi o
    >> bezpieczeństwo, żeby nie brakło kontroli nad kołami przy utracie
    >> ciśnienia układzie.

    >Da się zrobić - samoloty flybywire latają (choć maxy spadają) i to od
    >dwóch dekad.

    Nawet te wczesniejsze to cos nie bardzo wierze, zeby byly
    "mechanicznie sterowane".
    Moze i jakies linki tam biegly ... ale w duzym samolocie na koncu musi
    byc wspomaganie, a to przeciez moze sie zepsuc na rozne sposoby.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: