  • 21. Data: 2013-06-05 10:15:37
    Temat: Re: Odp: Hub puścił dymek, da się go ożywić?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 4 Cze, 23:43, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    > Zobaczę jutro co się da sklecić naprędce, interesowała mnie w zasadzie
    > opinia czy przy takich babolach jak padnie kondensator na wejściu to
    > dobrze bo bierze na siebie demolkę, czy może źle, bo jak on padnie to
    > wtedy cała reszta też leci.
    >
    > Na razie wygląda to tak:
    >
    > http://lisciasty.firehost.pl/prowizora.jpg
    >
    > ale na długo tak nie może zostać i trzeba coś wymyślić, cholewa wie
    > kiedy nowy przyślą, a spokojne zazwyczaj ludki dostają nerwowych
    > ruchów kiedy poczują dym a potem widzą wiszącego pająka ;)

    Jaki ma/miała ta tojota zasięg i jak się zmieniał w ciagu eksploatacji
    akumulatorów?
    Ile czasu ładowały sie akumulatory gdy zasięg auta był na poziomie
    20%?
    Ten silnik był podpiety przez skrzynie biegów czy bezstopniowo?

    Ładnie wyszło.

  • 22. Data: 2013-06-05 12:17:18
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Jun 5, 10:15 am, ptoki <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > 20%?
    > Ten silnik był podpiety przez skrzynie biegów czy bezstopniowo?

    Jeszcze nie wyszło, dzieci się urodziły i czekam na jakąś chwilę wolną
    żeby uciec do garażu :>
    Silnik do skrzyni, ale bez sprzęgła.
    Akumulatory się ładują szybko, ale ładowarka jest wielkości sporego
    desktopa :>

    L.

  • 23. Data: 2013-06-05 12:31:19
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 5 Cze, 12:17, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

> [...]
    > żeby uciec do garażu :>
    > Silnik do skrzyni, ale bez sprzęgła.
    > Akumulatory się ładują szybko, ale ładowarka jest wielkości sporego

    No to trzymam kciuki za powodzenie.
    Czytalem tu i ówdzie o takich projektach i niektóre wychodzą całkiem
    uzywalne ale jednak zasieg i koszta akumulatorów są problemem.

    Dzieki za info.

  • 24. Data: 2013-06-05 18:05:18
    Temat: Re: Hub puścił dymek, da się go ożywić?
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 05.06.2013 12:17, Lisciasty pisze:

> [...]
    > żeby uciec do garażu :>
    > Silnik do skrzyni, ale bez sprzęgła.
    > Akumulatory się ładują szybko, ale ładowarka jest wielkości sporego

    Widzę stycznik od schaltbau'a, miałem z takowymi do czynienia i nie mam
    dobrego znania, to białe tworzywo z czasem staje się kruche i pęka.

    Jakub Rakus