  • 11. Data: 2013-06-04 23:07:59
    Temat: Re: Hub puścił dymek, da się go ożywić?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 4 Cze, 22:40, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > Czy ten cały "firehost" zrobiono specjalnie do takich obrazków?

    Eee... hosting jak hosting, to nie moje :> Nie rozumiem pytania.

    L.

  • 12. Data: 2013-06-04 23:13:29
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-06-04 22:02, Lisciasty wrote:
    > Było małe zwarcie na 220V DC, jakoś napięcie wlazło na 24V i hub był
    > się sfajczył. Poniżej jak to wygląda:
    >
    > http://lisciasty.firehost.pl/hub1.jpg
    > http://lisciasty.firehost.pl/hub2.jpg
    >
    > Czy jest nadzieja, że po wymianie tego kondensatora hub ożyje? Czy tam
    > mogło jeszcze coś innego paść?
    > Nie mam pojęcia jakie było to napięcie, i czy czasem nie ujemne.
    > Fajczyło się kilka sekund zanim udało mi się wyrwać wtyczkę
    > zasilającą.

    Zacytuję Szwagra, "Próba nie strzelba"

    Włodek

  • 13. Data: 2013-06-04 23:28:30
    Temat: Odp: Hub puścił dymek, da się go ożywić?
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Czy jest nadzieja, że po wymianie tego kondensatora hub ożyje? Czy tam
    > mogło jeszcze coś innego paść?
    To spalone to kondensator?
    Kiedyś, jak miałem może 14 lat, kupiłem w składnicy harcerskiej taki
    ćwierkający dzwonek do samodzielnego
    montażu. Nie wiedziałem, czy mam w mieszkaniu transformator dzwonkowy.
    Postanowiłem to sprawdzić. Po naciśnięciu dzwonek zadziałał, ale tylko raz.
    Babcia kupiła mi nowy i po paru godzinach już był zmontowany i dzwonił
    ponownie.
    Stary miał wszystkie BC148C spalone.
    No ale tam nie było żadnych transili, ani bezpieczników.

    Najlepiej podłączyć oryginalne napięcie i zobaczyć co jest na wejściu i
    wyjściu tego LM2676S-3.3.
    To pewnie zasilacz.

    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 14. Data: 2013-06-04 23:36:44
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 4 Cze, 23:04, sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > chodzi o pewnie o nazw . e "fire" :)

    Aha, cóż jestem po 15 godzinnej walce w robocie i nie trybię za
    szybko ;)

    L.

  • 15. Data: 2013-06-04 23:41:35
    Od: Mario <m...@...pl>

    > To spalone to kondensator?

    Raczej wygląda na diodę. Może transil.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 16. Data: 2013-06-04 23:43:33
    Temat: Re: Odp: Hub puścił dymek, da się go ożywić?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 4 Cze, 23:28, Sylwester Łazar <i...@a...pl> wrote:
    > Najlepiej pod czy oryginalne napi cie i zobaczy co jest na wej ciu i
    > wyj ciu tego LM2676S-3.3.
    > To pewnie zasilacz.

    Zobaczę jutro co się da sklecić naprędce, interesowała mnie w zasadzie
    opinia czy przy takich babolach jak padnie kondensator na wejściu to
    dobrze bo bierze na siebie demolkę, czy może źle, bo jak on padnie to
    wtedy cała reszta też leci.

    Na razie wygląda to tak:

    http://lisciasty.firehost.pl/prowizora.jpg

    ale na długo tak nie może zostać i trzeba coś wymyślić, cholewa wie
    kiedy nowy przyślą, a spokojne zazwyczaj ludki dostają nerwowych
    ruchów kiedy poczują dym a potem widzą wiszącego pająka ;)

    L.

  • 17. Data: 2013-06-04 23:44:35
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Raczej wygląda na diodę. Może transil.
    No , też tak sądzę. Jeśli kogoś to interesuje :)

  • 18. Data: 2013-06-04 23:59:47
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 04.06.2013 23:41, Mario pisze:

    > Raczej wygląda na diodę. Może transil.

    Tutaj to akurat też bym stawiał na diodę, ale kondensatory w takowych
    obudowach także widziałem.

    Jakub Rakus

  • 19. Data: 2013-06-05 00:08:25
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    http://lisciasty.firehost.pl/pracitech.html

    Widzę Kolega jest zwolennikiem "ameliniowych" przęgieł :)

  • 20. Data: 2013-06-05 00:26:09
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-04 23:59, Jakub Rakus pisze:

    > Tutaj to akurat też bym stawiał na diodę, ale kondensatory w takowych
    > obudowach także widziałem.

    Że takich gabarytów i czarne to owszem. Ale poziome piny zamiast
    metalizowanych ścianek bocznych?

    --
    pozdrawiam
    MD