  • 11. Data: 2016-07-04 21:50:47
    Temat: Re: Huawei p9 ładowanie standardową ładowarką ?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-04 o 21:13, user pisze:

    > To chyba logiczne że jak tematem postu jest Huawei P9 a w treści pytam
    > "Czy ten telefon można ładować zwykła standardową ładowarką 5V..." to na
    > 100% chodzi mi o ten właśnie telefon, nie potrzeba do tego wielkiej
    > inteligencji i nawet ty powinieneś na to wpaść, w dodatku przemycasz
    > jakieś polityczne frustracje nie związane z tematem grupy.
    > Widzę że od jakiegoś czasu na forum bardziej popularne jest
    > dopierdzielanie wszystkim niż szczera pomoc i dyskusja.

    1. Nie potrafisz poprawnie zadać pytania.
    2. Wprowadzasz jakieś polityczne frustracje a potem oskarżasz
    o to innych.
    3. Olewając netykietę masz nasz w dupie, więc my też mamy cię
    w dupie. Kup ładowarkę dedykowaną.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2016-07-04 23:40:27
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > I inne prądy -- być może telefon wymaga wysokich prądów do ładowania.

    Naładuje się chyba każdym, pytanie jak szybko.

  • 13. Data: 2016-07-05 09:00:03
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 11:40, J.F. pisze:
    > Pozostaje miec nadzieje, ze ze "zwyklej ladowarki" z prosta przejsciowka
    > jednak daje sie naladowac.

    Daje się - przynajmniej Nexusa 5X. Tylko trochę wolniej niż dedykowaną
    ładowarką.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 14. Data: 2016-07-06 01:10:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 577ad7c4$0$15196$6...@n...neostrada.pl

    > Naładuje się chyba każdym, pytanie jak szybko.

    Niekoniecznie. Wysoki prąd ładowania może oznaczać zbyt duży
    spadek napięcia na ładowarce i telefon może zbiesić się.