    From: amos <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Hornet i gaznik
    Date: Mon, 19 Apr 2010 10:16:36 -0700 (PDT)

    Hej!
    No i zeby zakonczyc watek pochwale sie, ze finalnie kupilem 2oo.

    Zgodnie z namowami kolegow z precla zdecydowalem sie na Horneta 900.
    Wyszlo jak zwykle - kupilem pierwszy sprzet, ktory pojechalem ogladac.
    Tu o tyle lepiej na korzysc zakupu, ze wczesniej kolega z pobliskiej
    miejscowosci zrobil ogledziny i wyszlo, ze moto w miare zadbane i
    warte wycieczki 120km.

    Narazie jestem pod ogromnym wrazniem. Troche przeraza moc tego potwora
    (2,9 do setki) ale jest do poskromienia przy chlodnej glowie. Pierwsze
    tankowanie (10L) pokazalo, ze jak sie ma niepokorna reke krecaca
    manetke, to da sie na tym przejechac ok 100km ;)

    Maszyna mimo swego wieku naprawde zadbana i dopieszczona, po
    wszystkich wymaganych wymianach serwisowych. Naprawde na poczatek nie
    wymaga wkladu. No i wreszcie pierwsza moja maszyna, w ktorej
    absolutnie nic nie drzy, nie rzezi, nie telepie na wybojach. Mimo
    drobnych obcierek (moim zdaniem w codziennym uzytkowaniu
    nieuniknionych) sprzet pracuje jak nowy. Przebieg niecale 17kkm wydaje
    sie calkiem prawdopodobny, a moja stara poczciwa CZeska '84 z 10kkm
    przebiegu wyglada przy nim jakby miala zrobione z 10x tyle.

    Przy okazji, moze znajdzie sie jakis dobry czlowiek z doswiadczeniem,
    ktory bedzie w stanie mi wiecej obiektywnie powiedziec o wadach tej
    maszyny i na co zwrocic uwage w przyszlej eksploatacji. Maszyna stoi
    na Zoliborzu, ew w gre wchodzi Mokotow w godzinach pracy.

    Przy okazji - pozostal Piaggio X9 125 ccm na sprzedaz, gdyby byl
    chetny...

    --
    zdrowka
    amos