    From: amos <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Hornet i gaznik
    Date: Fri, 16 Apr 2010 06:15:17 -0700 (PDT)

    On 16 Kwi, 13:54, AZ <a...@g...com> wrote:
    > A myslisz ze serwis zrobi zawsze dobrze?
    >
    > Dziekuje - zrobie sobie wszystko sam a za to co zaplacilbym za robocizne
    > kupie narzedzia.

    Nie. Mysle, ze serwis tez potrafi spieprzyc. Sam nieraz wracalem na
    poprawki.

    Jednakze: kiedys odkrecalem kolo, zlapalem za imbusa - klucz
    przekrecil sie we lbie, bo moje imbusy byly do dupy.
    Zajechalem do wulkanizatora obok, swoim sposobem i swoim kluczem w 5
    min bez problemu odkrecil srube, w ktorej byly zjechane przeze mnie
    krawedzie.

    Nie jest to regula, ale profesjonalne warsztaty czesto maja narzedzia,
    na ktore nas nie stac. Zakladajac, ze robimy cos raz na pare miesiecy
    nie inwestujemy w dobry sprzet.
    Sprzet w warsztacie zarabia na siebie. Dlatego najczesciej jest
    lepszej klasy.

    Z drugiej strony wiele napraw/wymian nie wymaga zadnych specjalnych/
    dobrych narzedzi ale doswiadczenia. Majac prosty klucz w prosty sposob
    wymienisz sobie swiece. Gorzej, jesli nie majac doswiadczenia a majac
    pare w lapie przykrecisz ciut za mocno...
    --
    amos