eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleHondaCBR - drugie motoRe: HondaCBR - drugie moto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: HondaCBR - drugie moto
    Date: Fri, 29 Jun 2012 16:15:25 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <jskkas$qu4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <78953156e045469c889b24f263ba1aa6$1@grupy.scigacz.pl>
    <jsjkt9$rel$1@news.icm.edu.pl> <jsjuri$f2d$1@inews.gazeta.pl>
    <jsk1iv$1490$1@news2.ipartners.pl>
    Reply-To: j...@s...com
    NNTP-Posting-Host: ip-37-209-139-76.free.aero2.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1340986525 27588 37.209.139.76 (29 Jun 2012 16:15:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jun 2012 16:15:25 +0000 (UTC)
    X-User: rosol_domowy
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:656494
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 29.06.2012 duddits <p...@N...gomoto.tv> napisał/a:
    >
    > Zgina? Ciekawe, ja pamiętam że XJ skręcała całkiem normalnie.

    To normalnie, to zależy co się uważa za normę, XJ600 91'+ nie skręca
    dobrze, zwłaszcza przy większych prędkościach. Nie wiem jak te z dwiema
    tarczami i poprawionym zawieszeniem po 98', ale pierwsze roczniki wymagały
    od kierownika sporo uwagi.

    > To są po
    > prostu różne motocykle. Jeśli ja miałbym wybierać to wziąłbym XJ do
    > codziennego użytku a F4 pewnie obrałbym ze zbędnych detali i przeznaczył
    > na tor :)

    Piszesz o cbr600f, czy cbr600rr? bo to wbrew pozorom dość różne motocykle,
    zwłaszcza zza kierownicy. 600f popularnie nazywana F4, to mały motocykl
    sportowo-turystyczny, gdzie ten sport to bardziej marketing. XJota przy
    niej nie ma żadnych zalet, nawet miejsca dla kierownika jest więcej w CBR.

    > No Ty coś o jakimś zginaniu pisałeś powyżej, nie jestem pewien czy to
    > się kwalifikuje pod "fachową poradę" :)
    >
    OK, XJ600S 93' miała niestabilne zawieszenie, bujała się i wężykowała
    w szybszych zakrętach i w okolicach maksymalnej przy jeździe na wprost.
    Była bardzo wrażliwa na wszelkie nierówności, była niestabilna podczas
    hamowania, zawieszenie też wtedy bardzo łatwo dobijało. Przejeździłem
    na takiej 3 komplety opon i trochę kombinacji przy zawieszeniu,
    progresywne sprężyny, gęstszy ojej, itp. Wiele to nie zmieniło.
    XJ to kwintesencja motocykla budżetowego, gdzie oszczędzano na wszystkim.
    Fakt że jeździ i się raczej nie psuje.

    > Tak szczerze? To sobie podyskutować można. Nie za wiele dla pytającego z
    > tego wyniknie dopóki sam się nie przymierzy i nie pojeździ.
    >
    Owszem, w ten sposób można wszelkie dyskusje sprowadzić do dupy.

    --
    kakmaratgmaildotcom

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: