eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleHondaCBR - drugie motoRe: HondaCBR - drugie moto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: HondaCBR - drugie moto
    Date: Fri, 29 Jun 2012 10:08:50 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 47
    Message-ID: <jsjuri$f2d$1@inews.gazeta.pl>
    References: <78953156e045469c889b24f263ba1aa6$1@grupy.scigacz.pl>
    <jsjkt9$rel$1@news.icm.edu.pl>
    Reply-To: j...@s...com
    NNTP-Posting-Host: 89-78-86-241.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1340964530 15437 89.78.86.241 (29 Jun 2012 10:08:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jun 2012 10:08:50 +0000 (UTC)
    X-User: rosol_domowy
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:656472
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 29.06.2012 Magic <m...@w...pl> napisał/a:
    > W dniu 2012-06-28 23:33, maryano85 pisze:
    >> Sezon na XJ 600 i kilka tygodni na GS500
    >> mam pytanie; czy poradzę sobie na Hondzie CBR 600 F4 ?

    Na F4 jeździ się o wiele łatwiej niż na XJ, skręca zamiast się zginać
    jak to ma XJota w zwyczaju, sama jedzie prosto, niezależnie od
    prędkości. Zawieszenie, hamulce, są o wiele lepsze, moc dupy nie urywa,
    żeby ją poczuć ;) trzeba utrzymywać obroty powyżej 9k. Można zmieniać
    biegi w okolicach 6k i mieć bardzo spokojny i dobrze prowadzący się
    lekki motocykl.
    Jedyne co Ci grozi to nadmiar ekscytacji spowodowany tym, że to co na
    XJ wymagało uwagi, planowania, na F4 "robi się samo". Jeśli uznasz że
    nagle stałeś się zajebisty, najszybszy i wszystko już umiesz, to bardzo
    rośnie szansa na bliskie spotkanie z jakimś elementem krajobrazu, lub
    pojazdem.
    Jak w skrócie napisał Doktorski, uwaga na ułańską fantazję.
    A i na jedynce pojedzie 100, XJota zdaje się wymagała do tego trójki.
    >
    > Na tak postawione pytanie jest tylko jedna odpowiedź - może.
    >
    > Nikt z nas Cię nie zna, nie wiemy jak jeździsz, czy ogarniasz itepe.
    > Pewną podpowiedzią byłaby informacja ile km na moto zrobiłeś, czy brałeś
    > udział w jakichś szkoleniach doskonalących itd, ale nadal byłaby to
    > informacja niepełna więc nikt przy zdrowych zmysłach nie powie "tak" lub
    > "nie". XJ 600 występowały w różnych wersjach mocowych, od 34 do 61 KM,
    > więc i doświadczenie na na nich zdobyte będzie się różnić.
    >
    I na tej podstawie byś mu fachowo doradził? Respect.

    > Zapytaj jakiegoś doświadczonego kolegę z którym miałeś okazję jeździć,
    > ale i tak będziesz musiał odpowiedzieć sobie sam - Twój wybór, Twoja
    > odpowiedzialność. Jeśli będziesz się motocykla bał, będziesz popełniał
    > błędy, więc pierwsze pytanie powinno brzmieć "Czy jestem gotowy na
    > zmianę i z jakiego powodu". Jeśli XJ nadal umie więcej niż Ty a chcesz
    > zmienić bo już Ci się znudziła, ma za mało punktów do lansu albo koledzy
    > się śmieją to to na pewno dobre powody nie są, ale jeśli czujesz że
    > ogarniasz i możesz więcej to zmieniaj, bo będziesz miał większą radochę
    > z jazdy. Wg dzisiejszych standardów F4 to sport-sport-turystyk a nie
    > typowa maszyna sportowa. Czyli dobrze jeździ, ale nie jest jadowita.
    >
    No to jest z sensem, ale sądzę że jeśli się chce pomóc pytajnikowi, to
    lepiej opisać subiektywnie różnice między tymi motocyklami, czy własne
    wrażenia z przesiadki, zamiast dywagować o rozterkach emocjonalnych.

    --
    kakmaratgmaildotcom

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: