  • 31. Data: 2010-01-26 21:32:54
    Temat: Re: Honda - zimowy gratis
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Weronika Styka" <w...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hjnimu$r05$1@inews.gazeta.pl...
    > Weronika Styka <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
    > Oj długo już tu nie napiszę.
    >
    > Weronika

    AMEN

  • 32. Data: 2010-01-26 21:45:00
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Weronika Styka" <w...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hjnimu$r05$1@inews.gazeta.pl...

    > Oj długo już tu nie napiszę.

    Wreszcie pojęłaś aluzję... Długo Ci to zajęło, ale biorąc pod uwagę poziom
    Twoich postów, to w sumie nie dziwne...

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 33. Data: 2010-01-27 00:16:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 20:18:38 +0000 (UTC), Weronika Styka napisał(a):

    > Co się dzieje, inne wątki takie jakby rozbudowane, poszarpane, a mój
    > praktycznie monolit, moj post i na nim kupą połowa grupy. Wszyscy na mnie :(

    Przepraszamy, nie bedziemy Więcej Cię zmuszać do myślenia.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 34. Data: 2010-01-27 00:26:00
    Od: Krasnal <m...@y...com>

    Weronika Styka pisze:
    > Witam,

    > Weronika

    I jedno sobie jeszcze zapamiętaj. Smoking dobrze leży na CZWARTYM pokoleniu.
    Masz rację - są w Polsce ludzie kupujące rzeczy nowe..... i jest to dla
    większości normalna rzecz.

    Ty kupujesz (z całą rodziną) auto klasy lekkopółśmiesznej i staje się
    ono dla Ciebie sensem życia. Twoje podejście dowodzi, że nie masz
    żadnego doświadczenia w POSIADANIU i z dużym prawdopodobieństwem
    zestarzejesz się pilnując tej hondy razem z nią.

    Więc z łaski swojej nie wyjeżdżaj mi tu ze szrociarstwem, bo dla dużej
    części czytelników Twój wyczyn życiowy nie jest niczym szczególnym.
    Udowodniłaś kilkakrotnie na grupie kim jesteś, teraz udowodniłaś swoją
    naiwność i typowo prostacki styl przyjmowania marketingu.

    Bardzo smutno jest patrzeć, jak zwykły szarak zdobywa trochę kasy i
    zaczyna gardzić wszystkimi wokół.
    Żegnam.

    PS.: Jedno pytanie: masz już tuje wokół płotu? Nie? musisz posadzić -
    sąsiad już ma, a mieszka dopiero rok...

    mały.

  • 35. Data: 2010-01-27 00:39:53
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Weronika Styka" <w...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hjnimu$r05$1@inews.gazeta.pl...
    > Oj długo już tu nie napiszę.

    Łaaaał! Trzymamy za słowo!
    Zobacz, moje auto kończy rok dopiero za kilka tygodni, a jakoś nie miałem
    potrzeby pochwalenia sie tym. Dotąd.

    Komu styka Weronika?

    --
    Yogi(n)

  • 36. Data: 2010-01-27 08:10:14
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Weronika Styka pisze:

    > Witam,
    >
    > Co się dzieje, inne wątki takie jakby rozbudowane, poszarpane, a mój
    > praktycznie monolit, moj post i na nim kupą połowa grupy. Wszyscy na mnie :(

    Widzisz tu drugą taką osobę, która kupuje nowe auto i średnio co miesiąc
    zdaje relację jak to truchleje na myśl o zostawieniu auta na parkingu,
    jak auto z tygodnia na tydzień zyskuje na wartości? Bloga sobie załóż -
    zainteresowani na pewno trafią.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi