  • Data: 2011-11-17 13:04:51
    Temat: Re: Honda i czynnosci serwisowe
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-17, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > taka tam legenda Urbana jak ta o bezawaryjnosci hondy. Nie zapszontaj se
    > tym glowy.

    Tak zrobie!

    > omiedzy kolem a slimakiem, masz linke. projektanci w kawasaki to chyba
    > studenci w ramach zaliczen komplikujacy rzeczy proste :P

    Pacz:

    http://www.sepowersports.net/media/12/a2079201305106
    00217432_m.JPG

    w srodku przekladnia slimakowa, kolo pedzi stalowy trybik poprzez 2
    wypustki w feldze. No jak w wuesce.

    > Nieno, nie mowie ze nigdy nie kupie kawasaki. Np nowa estrelka mi sie na
    > fotkach bardzo podoba.

    ZX10R ladniejsze.

    > Zaskakujesz mnie ze tak otarcie przyznajesz przewage znienawidzonej
    > chondzie!

    Nie nie, tu chodzi o lata swietlne przewagi KHI w budowie motocykli.

    > Trzy razy dotknal! Pierwszy raz to bylo wef fabryce. Pozniej nie dalo
    > sie juz poprawic.

    To bedzie 4, bo przypomnialo mi sie ze Tytus rozbieral alternator 2
    kilowym mlotkiem a pozniej pol nocy iglaczkiem pilowalem wieloklin zeby
    sie to dalo zamontowac.

    --
    Artur
    ZZR 1200