  • 11. Data: 2010-06-24 02:53:44
    Temat: Re: Honda accord
    Od: to <t...@a...xyz>

    .Peeter wrote:

    > Prawda jest taka, że po przesiadce na mocniejsze auto zawsze jest
    > fajnie, dopóki się kierownik nie przyzwyczai. Później już stwierdza, że
    > auto nie jedzie. :-)

    No ale zawsze są jakieś progi. Jak ma 10-11s to się da w miare płynnie
    jechać. Jak ma z 9 to można czasem pojechać agresywnie. Jak ma 7-8 to
    można wyprzedzać po przystankach. I tak dalej. ;-)

    > No i podobno jest tak, że samochód jest zawsze zbyt słaby do momentu,
    > kiedy staje się zbyt przerażający. :-)

    Pewnie tak jest. ;-)

  • 12. Data: 2010-06-24 11:43:52
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "to" wrote:
    > No ale zawsze są jakieś progi. Jak ma 10-11s to się da w miare płynnie
    > jechać. Jak ma z 9 to można czasem pojechać agresywnie. Jak ma 7-8 to
    > można wyprzedzać po przystankach. I tak dalej. ;-)

    Coś w tym jest. :D Chociaż 0-100 mało mówi o dynamice auta, bardziej
    liczy się jak auto jeździ przy wyższych prędkościach i na wyższych biegach.

    P.s. uważaj na przystankach na dzieciaki bawiące się plamami oleju
    z autobusów! ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 13. Data: 2010-06-24 23:11:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > No ale zawsze są jakieś progi. Jak ma 10-11s to się da w miare płynnie
    > jechać. Jak ma z 9 to można czasem pojechać agresywnie.
    > Jak ma 7-8 to można wyprzedzać po przystankach. I tak dalej. ;-)

    Ja mam 5,6 s do setki ale po przystankach nie wyprzedzam...

  • 14. Data: 2010-06-24 23:13:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> wrote in message

    > Coś w tym jest. :D Chociaż 0-100 mało mówi o dynamice auta, bardziej
    > liczy się jak auto jeździ przy wyższych prędkościach i na wyższych
    > biegach.

    Otóż to - chodzi o to że jadąc 80km/h możesz docisnąć i czujesz
    że wciąż auto wciska Cię w fotel i za sekundę skończyłeś wyprzedzanie.
    A nie przy 80km/h to możesz pedał gazu naciskać ale reakcja będzie
    dopiero jakaś za 10 sekund ;-)

  • 15. Data: 2010-06-25 00:02:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pszemol wrote:

    > Ja mam 5,6 s do setki ale po przystankach nie wyprzedzam...

    A po czym, po chodnikach? ;-)

  • 16. Data: 2010-06-25 11:34:25
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Pszemol" wrote:
    > Otóż to - chodzi o to że jadąc 80km/h możesz docisnąć i czujesz
    > że wciąż auto wciska Cię w fotel i za sekundę skończyłeś wyprzedzanie.

    I właśnie dlatego mocne auta są bezpieczeniejsze od tych słabych.
    Krócej na przeciwnym pasie = bezpieczniejszy manewr. I frajda
    z jazdy przy okazji, choć niektórzy twierdzą, że takie pojęcie nie
    istnieje. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 17. Data: 2010-06-25 15:22:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > A po czym, po chodnikach? ;-)

    Niestety jeźdzę po USA, a tu taki kraj jak UK, gdzie nie ma
    zwyczaju wjeżdżania na "oncoming traffic" aby wyprzedzić
    zakałę drogi jadącą tuż na limicie prędkości... Mimo że są
    żółte trójkątne znaki zakazu wyprzedzania, sugerujące pierdołom
    wyraźnie że jak znaku nie ma i jest przerywana linia "to można"
    nikt tego jednak nie robi. NIe widuję tego tutaj wcale.
    Zawsze kiedy zrobię taki manewr wyprzedzania na przerywanej
    czuję się jak pirat drogowy, mimo iż właściwie wszystko z kodeksem
    jest ok. Tak czy inaczej jadący z naprzeciwka, nieprzyzwyczajeni
    do takich manewrów, okazują strach w oczach...
    Ale na autostradach to ciągnę ile bozia dała w cylindrach... no prawie ;-)