  • 1. Data: 2012-12-09 18:38:47
    Temat: Honda Nsr Aprilia rs
    Od: Opyd12 <19mruczek97@_NOSPAM_wp.pl>

    Dałby mi ktoś rade opisać motocykle takie jak : Aprilia rs 125 i honda nsr
    125 ?
    najbardziej zależało by mi na spalaniu i cylindrach ;) po ile mają i ile
    koni ;) pojemność baku i tak dalej ..

  • 2. Data: 2012-12-09 18:58:59
    Temat: Re: Honda Nsr Aprilia rs
    Od: masti <g...@t...hell>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_NSR_125
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Aprilia_RS_125

    już nawet Wikipedia za trudna?

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2012-12-09 20:44:49
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    W dniu 2012-12-09 18:38, Opyd12 pisze:
    > Dałby mi ktoś rade opisać motocykle takie jak : Aprilia rs 125 i honda
    > nsr 125 ? najbardziej zależało by mi na spalaniu i cylindrach ;) po ile
    > mają i ile koni ;) pojemność baku i tak dalej ..

    A jak skończysz srać, to wołasz mamę żeby podtarła tyłek, czy potrafisz
    zrobić to sam?

    Jak czytam te posty to jestem pewien, że moja stopka mówi w 100% prawdę.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 4. Data: 2012-12-09 20:53:52
    Temat: Odp: Honda Nsr Aprilia rs
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Ivam" i nam prawi:

> [...]
    > pzdr:
    > Ivam
    >
    > scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

    Jest jeszcze jedna możliwość, która odrzuca obie sugestie ;-)

    zdroofka Johnny

  • 5. Data: 2012-12-09 21:00:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-09, Ivam <f...@W...fm> wrote:

    > A jak skończysz srać, to wołasz mamę żeby podtarła tyłek, czy potrafisz
    > zrobić to sam?
    >
    > Jak czytam te posty to jestem pewien, że moja stopka mówi w 100% prawdę.

    A jak Ty miales 12 lat to umiales obslugiwac Google i Wikipedie? :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-12-09 21:02:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 09 Dec 2012 20:00:23 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > A jak Ty miales 12 lat to umiales obslugiwac Google i Wikipedie? :P

    a Odra 1304 może być?

  • 7. Data: 2012-12-09 22:06:58
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-12-09 21:00, AZ pisze:

    > A jak Ty miales 12 lat to umiales obslugiwac Google i Wikipedie? :P

    Jak miałem 12 lat to zaczynałem programować w BASICu :)))
    np.
    10 GOTO 20
    20 GOTO 10
    ;)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2012-12-10 04:33:29
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 09 Dec 2012 22:06:58 +0100 Magic <m...@w...pl>
    napisał:

    >Jak miałem 12 lat to zaczynałem programować w BASICu :)))
    >np.
    >10 GOTO 20
    >20 GOTO 10
    >;)

    Ja tysz (chociaż umiałem napisać trochę bardziej zaawansowane programy
    niż ten który podałeś :-) ).

  • 9. Data: 2012-12-10 16:28:02
    Od: opyd12 <19mruczek97@_NOSPAM_wp.pl>

    masti napisal

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_NSR_125
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Aprilia_RS_125

    > juĹź nawet Wikipedia za trudna?

    Na wikipedii nie pisze nic o aprilii .. ;> a na innych forach są bzdury w
    stylu że pali nawet 11 litrów ..

  • 10. Data: 2012-12-10 20:10:18
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 10 Dec 2012 15:28:02 +0000 (UTC) opyd12
    <19mruczek97@_NOSPAM_wp.pl> napisał:

    >Na wikipedii nie pisze nic o aprilii .. ;> a na innych forach są bzdury w
    >stylu że pali nawet 11 litrów ..

    Straszny problem, i co teraz??? Tylko się rozpłakać...