eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleHonda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"Re: Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Wilczak <wilczak.a@_NOSPAM_gmail.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"
    Date: Thu, 19 Jan 2017 10:29:06 +0000 (UTC)
    Organization: TR Newsportal [http://www.newsportal.one.pl]
    Lines: 62
    Message-ID: <2347bad0e2b48a890d5b8bb6f74c1096$1@grupy.scigacz.pl>
    References: <ef6779376a0d502b3bc9c3613ce732d2$1@grupy.scigacz.pl>
    <587d0067$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1484821746 28533 85.232.234.178 (19 Jan 2017 10:29:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Jan 2017 10:29:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/4.0
    X-HTTP-Posting-Host: aaox67.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:669520
    [ ukryj nagłówki ]

    gizmacz napisal

    > W dniu 05.01.2017 o 16:43, Wilczak pisze:
    > Problem ten miał również niejaki"diobeu" -
    >> Marcin Gardela. Opisał to 03.03.2009 na tym forum, ale nie ma
    >> zakończenia (a może się odezwie ?).

    > Diobeu swój problem rozwiązał: " Pilot set screws wykręciłem 1 1/4 a nie
    > 2,5 jak było pierwotnie, zresztą po odebraniu motocykla z serwisu.
    > Problem znikł. Winne były źle ustawione śruby pilot."
    > Cała historia opisana jest tutaj:
    > http://africatwin.com.pl/archive/index.php/t-1612.ht
    ml

    > g.
    Koledzy.
    Nie byłem świadomy animozji pomiędzy portalami. Co do pisowni to staram
    się pisać i wyrażać gramatycznie i po polsku - natomiast jak czytam
    niektóre wypowiedzi to chciałoby się zapytać, czy ci ludzie chodzili do
    szkoły. A co do IQ to nie wiem, czy obycie z informatyką jest jedynym
    wyznacznikiem inteligencji - np. IQ p. Dody jest podobno nieprzeciętnie
    wysoki... .
    A teraz do meritum. W związku z tym, że na tym portalu rozpocząłem więc
    wypadałoby go tu zakończyć. Dla przypomnienia - walczę z "dziurą" w gazie.
    Otóż we wstępie napisałem, że gaźniki i zapłon ok, bo przed wyjazdem
    oddałem motor do "wywołanego" warsztatu motocyklowego (mój chroniczny brak
    czasu), celem wyregulowania i usunięcia feleru. Kasę wydałem, zapewnienie
    że wszystko ok przyjąłem w dobrej wierze i pojechałem do Watykanu
    Oczywiście problem pozostał. Stwierdzono na reklamacji że problem jest
    poważniejszy - jaki, na razie nie wiadomo. Dałem spokój. Przyszła zima.
    Jak ostatnio pisałem wydłubałem gaźniki, wyczyściłem ultradźwiękowo i
    teraz stop bo mam zapalenie płuc... . Ale dzięki Wam i podesłanemu linkowi
    o gaźniku CV (fantastyczny dydaktycznie opis działania), dowiedziałem się
    wielu kapitalnych szczegółów. Nawiasem mówiąc warsztat samochodowy miałem
    od 1982 roku i na gaźnikach zęby zjadłem - ale SAMOCHODOWYCH. I tu jest
    pies pogrzebany. W gaźniku samochodowym układ przyspieszenia (poza innymi
    szczegółami) jest realizowany głównie poprzez pompkę wtryskiwacza i
    wtryskiwacz umieszczony w gardzieli gaźnika. Natomiast w gaźniku
    motocyklowym jest on realizowany poprzez układ podciśnienia działający na
    membrany przepustnic suwakowych sprzężonych ze stożkowymi iglicami
    otwierającymi dopływ paliwa do kanału dolotowego. W moim przypadku, po
    rozebraniu gaźników i weryfikacji elementów stwierdziłem, że w zasadzie
    wszystkie one są ok, ale iglice (piloty) składu mieszanki były wykręcone
    po 4 obroty. Więc wg. "diobeu-a" to jest przyczyna. Ja jednak po
    przestudiowaniu w/w opisu przypomniałem sobie, że na wiosnę, jak
    zdejmowałem filtr powietrza to wymieniłem taki mały filterek w puszce
    wyrównującej ciśnienie pomiędzy gaźnikami. Ja "dorobiłem" go z gąbki,
    która ma bardzo małą przepuszczalność, a z opisu wynika, że te opory
    przepływu powietrza atmosferycznego powinny być minimalne, bo ma to
    kolosalna znaczenie. Ponadto idąc pamięcią wstecz wydaje mi się, że czas
    pojawienia się tej "dziury" zbiega się z tym moim dorobionym filtrem.
    Dlatego (na razie teoretycznie) jestem pewien, że zmiana filterka pomoże,
    chociaż regulacja iglic (1 i 1/2 obrotu wg. mojej niemieckiej instrukcji)
    będzie również miała pewien wpływ. Ale nie ma tego złego co by na dobre
    nie wyszło. Przy okazji wyregulowałem sobie zawory, co było już konieczne.
    Jak poskładam najpierw siebie a potem motor i zrobię próbę to dam znać.
    Jeszcze raz dziękuję za opis działania gaźnika - wszystkim polecam.
    Pozdrawiam i dziękuję wszystkim. Andrzej.
    P.S. Myślę, że pielgrzymka do Fatimy będzie przebiegała bez "felerów".

    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: