-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Wilczak <wilczak.a@_NOSPAM_gmail.com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Honda NTV 650 Deauville - "dziura w gazie"
Date: Thu, 19 Jan 2017 10:29:06 +0000 (UTC)
Organization: TR Newsportal [http://www.newsportal.one.pl]
Lines: 62
Message-ID: <2347bad0e2b48a890d5b8bb6f74c1096$1@grupy.scigacz.pl>
References: <ef6779376a0d502b3bc9c3613ce732d2$1@grupy.scigacz.pl>
<587d0067$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1484821746 28533 85.232.234.178 (19 Jan 2017 10:29:06
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Jan 2017 10:29:06 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/4.0
X-HTTP-Posting-Host: aaox67.neoplus.adsl.tpnet.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:669520
[ ukryj nagłówki ]gizmacz napisal
> W dniu 05.01.2017 o 16:43, Wilczak pisze:
> Problem ten miał również niejaki"diobeu" -
>> Marcin Gardela. Opisał to 03.03.2009 na tym forum, ale nie ma
>> zakończenia (a może się odezwie ?).
> Diobeu swój problem rozwiązał: " Pilot set screws wykręciłem 1 1/4 a nie
> 2,5 jak było pierwotnie, zresztą po odebraniu motocykla z serwisu.
> Problem znikł. Winne były źle ustawione śruby pilot."
> Cała historia opisana jest tutaj:
> http://africatwin.com.pl/archive/index.php/t-1612.ht
ml
> g.
Koledzy.
Nie byłem świadomy animozji pomiędzy portalami. Co do pisowni to staram
się pisać i wyrażać gramatycznie i po polsku - natomiast jak czytam
niektóre wypowiedzi to chciałoby się zapytać, czy ci ludzie chodzili do
szkoły. A co do IQ to nie wiem, czy obycie z informatyką jest jedynym
wyznacznikiem inteligencji - np. IQ p. Dody jest podobno nieprzeciętnie
wysoki... .
A teraz do meritum. W związku z tym, że na tym portalu rozpocząłem więc
wypadałoby go tu zakończyć. Dla przypomnienia - walczę z "dziurą" w gazie.
Otóż we wstępie napisałem, że gaźniki i zapłon ok, bo przed wyjazdem
oddałem motor do "wywołanego" warsztatu motocyklowego (mój chroniczny brak
czasu), celem wyregulowania i usunięcia feleru. Kasę wydałem, zapewnienie
że wszystko ok przyjąłem w dobrej wierze i pojechałem do Watykanu
Oczywiście problem pozostał. Stwierdzono na reklamacji że problem jest
poważniejszy - jaki, na razie nie wiadomo. Dałem spokój. Przyszła zima.
Jak ostatnio pisałem wydłubałem gaźniki, wyczyściłem ultradźwiękowo i
teraz stop bo mam zapalenie płuc... . Ale dzięki Wam i podesłanemu linkowi
o gaźniku CV (fantastyczny dydaktycznie opis działania), dowiedziałem się
wielu kapitalnych szczegółów. Nawiasem mówiąc warsztat samochodowy miałem
od 1982 roku i na gaźnikach zęby zjadłem - ale SAMOCHODOWYCH. I tu jest
pies pogrzebany. W gaźniku samochodowym układ przyspieszenia (poza innymi
szczegółami) jest realizowany głównie poprzez pompkę wtryskiwacza i
wtryskiwacz umieszczony w gardzieli gaźnika. Natomiast w gaźniku
motocyklowym jest on realizowany poprzez układ podciśnienia działający na
membrany przepustnic suwakowych sprzężonych ze stożkowymi iglicami
otwierającymi dopływ paliwa do kanału dolotowego. W moim przypadku, po
rozebraniu gaźników i weryfikacji elementów stwierdziłem, że w zasadzie
wszystkie one są ok, ale iglice (piloty) składu mieszanki były wykręcone
po 4 obroty. Więc wg. "diobeu-a" to jest przyczyna. Ja jednak po
przestudiowaniu w/w opisu przypomniałem sobie, że na wiosnę, jak
zdejmowałem filtr powietrza to wymieniłem taki mały filterek w puszce
wyrównującej ciśnienie pomiędzy gaźnikami. Ja "dorobiłem" go z gąbki,
która ma bardzo małą przepuszczalność, a z opisu wynika, że te opory
przepływu powietrza atmosferycznego powinny być minimalne, bo ma to
kolosalna znaczenie. Ponadto idąc pamięcią wstecz wydaje mi się, że czas
pojawienia się tej "dziury" zbiega się z tym moim dorobionym filtrem.
Dlatego (na razie teoretycznie) jestem pewien, że zmiana filterka pomoże,
chociaż regulacja iglic (1 i 1/2 obrotu wg. mojej niemieckiej instrukcji)
będzie również miała pewien wpływ. Ale nie ma tego złego co by na dobre
nie wyszło. Przy okazji wyregulowałem sobie zawory, co było już konieczne.
Jak poskładam najpierw siebie a potem motor i zrobię próbę to dam znać.
Jeszcze raz dziękuję za opis działania gaźnika - wszystkim polecam.
Pozdrawiam i dziękuję wszystkim. Andrzej.
P.S. Myślę, że pielgrzymka do Fatimy będzie przebiegała bez "felerów".
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
Następne wpisy z tego wątku
- 28.01.17 21:55 Grzegorz Rogala
- 30.01.17 12:20 Wilczak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=