  • 1. Data: 2012-06-27 08:32:55
    Temat: Honda Hornet - problem ze ssaniem
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Witam,

    Mam pytanko - co to może być, że Hornet 600 na ssaniu zaraz po odpaleniu
    wchodzi na właściwe wysokie obroty, a za chwile łapie dziure i obroty bardzo
    mocno spadają(mam wrażenie jakby prawie gasnął, coś jakby brakowało mu
    benzyny), po czym znów wchodzi na obroty i pracuje prawidłowo na ssaniu.

    Ta dziura trwa może 2-3 sekundy. Miał ktoś taki problem? Moto po regulacji
    gaźników, ale wcześniej też to było. Brat oddał moto do regulacji właśnie,
    żeby ten efekt zniknął, ale ciągle to samo :/

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - opinie na temat opon, kasków i akcesoriów do

  • 2. Data: 2012-06-28 01:31:13
    Temat: Re: Honda Hornet - problem ze ssaniem
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Dusi się? Daj mniej ssania jeśli dajesz na max. Miałem tak w
    dwóch Hornetach, przy pełnym ssaniu jak było w miarę ciepło na
    nienagarzanym silniku przy odpaleniu się przez chwilę dusiły.
    Mniej ssania i odpalały bez problemu.

    --

    morghul

  • 3. Data: 2012-07-01 07:29:43
    Od: "J" <g...@w...pl>

    Użytkownik "morghul" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > przy pełnym ssaniu jak było w miarę ciepło na nienagarzanym silniku przy
    > odpaleniu się przez chwilę dusiły. Mniej ssania i odpalały bez problemu.

    Mialem to samo, mniej ssania a po 10 sek wylaczyc i juz nie zgasnie.

  • 4. Data: 2012-07-01 10:37:49
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "J" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "morghul" napisał w wiadomości grup

    > Mialem to samo, mniej ssania a po 10 sek wylaczyc i juz nie zgasnie.

    Dzięki Panowie za rady, już działa OK:)

    Wcześniej inaczej się ją paliło, dlatego mnie to troche zdziwiło :)