  • Data: 2011-02-08 22:27:54
    Temat: Re: Honda CR 250
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-19 13:01, michal19443 pisze:
    > Co powiecie o tym crossie do amatorskiej jazdy?

    amatorsko można wozić tyłek dookoła drzewa i można amatorsko latać w
    Mistrzostwach Polski....

    jeździłem dwa razy ćwiartką w dwupaku, raz było to traumatyczne
    przeżycie motor była wściekły i nieprzewidywalny, a raz było świetnie
    motocykl był w sam raz miły i w pełni przewidywalny. W obu przypadkach
    motocykle były sprawne i dobre.
    Jeden był pomarańczowy wściekły i chciał mnie zabić a zielony był miły
    bardzo mi pasował. Ach ta zieleń uspokaja, a pomarańczowy jednak w
    przyrodzie oznacza zagrożenie, coś w tym jest

    A jednym jeździłem tak dawno że już nie pamiętam a zielonym tak z dwa
    lata temu, ale to chyba bez znaczenia

    A tak ode mnie to kup może czerwony będzie akurat dobry może taki pośrodku.

    pozdrawiam
    Rafał
    250sxf
    450exc

    ps. każdy mój kolega który miał ćwiartkę 2t musiał sam sprawdzić że to
    nie kwestia koloru, na nic było moje gadanie