-
1. Data: 2017-02-15 14:06:12
Temat: Honda CB 500 gaśnie
Od: Zielonymistrz <kontakt-informacje@_NOSPAM_wp.pl>
Witam, jakieś 3 tyg. temu kupiłem motocykl swój pierwszy nie licząc
skutera którym jeździłem bodajże pół roku. Jest to Honda CB 500 PC 32, ale
mam z nią mały problem jeżeli chodzi o odpalanie. Przechodząc do sedna
sprawy mój problem wygląda następująco. Jest pogoda tak jak dziś czyli 6/7
stopni na plusie. Podchodzę do mojej Hondy i bez ssania nawet nie myśli
zapalić no ale to oczywiste przecież nie jest super ciepło żeby od tak
paliła. Zaciągam ssanie do końca i po drugim kliknięciu na starter dopiero
odpala. Wszystko chodzi ładnie początkowe obroty 1500 aż doszły do 2500 i
tu się zaczyna problem bo motocykl po chwili takiego działania na 2,5k
obrotów zaczyna gasnąć. Obroty zaczynają spadać gwałtownie i motocykl
gaśnie w ciągu 5 sekund. Gdy znów próbuje go odpalić tym razem bez ssania
zapali ale na 500 obrotach i gaśnie. Tak samo wygląda to nawet gdy
zaciągnę ssanie. Może mi ktoś mądrzejszy ode mnie wytłumaczyć o co w tym
chodzi? Dodam że motocykl ma 40 tyś km przejechanych i jest to rocznik 96.
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
2. Data: 2017-02-22 10:55:28
Temat: Re: Honda CB 500 gaśnie
Od: mmaurycy <m...@g...com>
W dniu 15.02.2017 o 14:06, Zielonymistrz pisze:
> Witam, jakieś 3 tyg. temu kupiłem motocykl swój pierwszy nie licząc
> skutera którym jeździłem bodajże pół roku. Jest to Honda CB 500 PC 32,
> ale mam z nią mały problem jeżeli chodzi o odpalanie. Przechodząc do
> sedna sprawy mój problem wygląda następująco. Jest pogoda tak jak dziś
> czyli 6/7 stopni na plusie. Podchodzę do mojej Hondy i bez ssania nawet
> nie myśli zapalić no ale to oczywiste przecież nie jest super ciepło
> żeby od tak paliła. Zaciągam ssanie do końca i po drugim kliknięciu na
> starter dopiero odpala. Wszystko chodzi ładnie początkowe obroty 1500 aż
> doszły do 2500 i tu się zaczyna problem bo motocykl po chwili takiego
> działania na 2,5k obrotów zaczyna gasnąć. Obroty zaczynają spadać
> gwałtownie i motocykl gaśnie w ciągu 5 sekund. Gdy znów próbuje go
> odpalić tym razem bez ssania zapali ale na 500 obrotach i gaśnie. Tak
> samo wygląda to nawet gdy zaciągnę ssanie. Może mi ktoś mądrzejszy ode
> mnie wytłumaczyć o co w tym chodzi? Dodam że motocykl ma 40 tyś km
> przejechanych i jest to rocznik 96.
>
> --
> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
>
zdefiniuj chwilę działania - po jakim czasie minuta, 5, 10 działania na
2.5k zaczyna gasnąć? może powinieneś zmniejszyć ssanie kiedy osiągnie
2.5k bo zalewa świece. To co opisałeś pasuje do zalanych świec.
-
3. Data: 2017-05-26 22:47:41
Temat: Re: Honda CB 500 ga?nie
Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>
On 02/15/2017 02:06 PM, Zielonymistrz wrote:
> starter dopiero odpala. Wszystko chodzi ładnie początkowe obroty 1500 aż
> doszły do 2500 i tu się zaczyna problem bo motocykl po chwili takiego
> działania na 2,5k obrotów zaczyna gasnąć. Obroty zaczynają spadać
> gwałtownie i motocykl gaśnie w ciągu 5 sekund. Gdy znów próbuje go
Kranik odkręciłeś?
-
4. Data: 2017-05-27 01:36:25
Temat: Re: Honda CB 500 ga?nie
Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl> wrote:
> On 02/15/2017 02:06 PM, Zielonymistrz wrote:
>
> Kranik odkręciłeś?
Mysle, ze od 15 lutego juz zdazyl odkrecic...
--
[ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
[ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]
[ a@b a=grp b=chmurka.net http://www.chmurka.net/ ]
Wysłano z telefonu bez polskiej klawiatury, przepraszam za brak polskich znaków
-
5. Data: 2017-07-18 23:17:01
Temat: Re: Honda CB 500 gaśnie
Od: m...@g...com
Gaźniki do rozebrania, czyszczenia, regulacji. Problem u ciebie jest na 99% z komorą
pływakową. Odpala, chodzi chwilę, zaciąga paliwa do gaźnika, poziom idzie ponad
normę, pływak idzie do góry, iglica pływaka powinna zatkać dopływ ale tego nie robi -
i oto efekty. Gaźnik jest zalewany benzyną, w efekcie paliwo leci na świece i silnik
gaśnie bo mieszanka jest zbyt bogata.
Gdy wszystko pracuje prawidłowo - gaźnik odcina sam dopływ paliwa, gdy poziom benzyny
w komorze paliwowej jest odpowiedni.
Tak jak mówię - 99% szans, że to problem z gaźnikiem a dokładniej z zawieszonym
pływakiem lub jego poziomem. Pozostałe szanse to może być cokolwiek - np impulsator,
zapłon... kto wie..
Pozdro, daj znać jak sobie poradzisz.