  • Data: 2010-07-07 10:09:49
    Temat: Re: Honda Accord: poleglem w bitwie o hamulce
    Od: "jacek_1970" <t...@u...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol, to nie ty piszesz ze samochody na F to nie samochody?
    To tak samo jak pisanie ze w Hondzie nic sie nie zapieka :) tylko w drugą
    stronę.

    Swoją drogą ja mam samochody włoskie na L i jestem zadowolony.
    PS tez chyba nie mam nalepki o tym ze nie mozna myc silnika karcherem, ale i
    tak nigdy bym nie wpadl na pomysł mycia tak silnika i jego komory. nie
    jestem przesadnym estetą i nie boli mnie tam kurz który zawsze tam bedzie bo
    inaczej sie nie da przy takim przeplywie powietrza chlodzacego silnik.