  • 1. Data: 2019-04-07 18:36:52
    Temat: Homologacja samochodu
    Od: Peter <p...@o...pl>

    Mozna gdzies pobrać z sieci swiadectwa homologacji samochodów dostępnych
    u dilerów w salonach PL?

  • 2. Data: 2019-04-07 18:44:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A po co Ci to?

  • 3. Data: 2019-04-07 19:02:41
    Temat: Re: Homologacja samochodu
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > A po co Ci to?

    Jeżeli ustalisz mi ze 100% pewnością jaka jest wysokość samochodu FIAT
    PANDA WAZE lub FIAT PANDA CITY CROSS (benzyna1.2)to wyślę Ci przelewem
    bonus, myślę ze w homologacji sa takie dane jak wymiar samochodu

    bo wg mojego research jest przekręt we wszystkich specyfikacjach na
    stronach polskich i zagranicznych a odpowiedzialność dilera jest tylko
    brać kasę i nic więcej..

    zamówisz samochód który po 3 miesiącach przyjedzie i jest niższy o 8cm!
    no i co możesz zrobić? nic! jak w barei

  • 4. Data: 2019-04-07 19:05:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wez miarke i zmierz zanim kupisz.

  • 5. Data: 2019-04-07 20:27:47
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    > brać kasę i nic więcej..
    >
    > zamówisz samochód który po 3 miesiącach przyjedzie i jest niższy o 8cm!

    Wszystko co tylko chcesz. Pisałem kiedyś, że kupiłem Renówkę Kangoo
    krótsze od deklarowanego w przestrzeni bagażowej o 15cm. Dostałem gratis
    indywidualną zabudowę. Bez niej samochód nie miał by dla mnie sensu i
    został by po prostu oddany.
    Tak przy okazji, zabudowa pełna, a nie siatkowa. Samochód cichszy,
    dający się rozgrzać w zimie no i o 2 klasy bezpieczniejszy. Dobrze na
    tym wyszedłem w sumie.

    Miłego.
    Irek.N.