-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Holowanie elektryka
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5f343baa$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<rh1ert$chh$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f344d8c$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<rh2ect$tth$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f358c05$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<rh4427$sc4$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f35981e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<rh5270$d66$1$Cav@news.chmurka.net>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Fri, 14 Aug 2020 06:10:07 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.11.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <rh5270$d66$1$Cav@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <5f360ea0$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 5.173.242.239
X-Trace: 1597378208 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 544 5.173.242.239:9294
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2029
X-Received-Body-CRC: 3113746514
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682572
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-08-14 o 05:59, Cavallino pisze:
> W dniu 13-08-2020 o 21:44, cef pisze:
>> Natomiast jeśli konstrukcyjnie są ograniczenia już
>> przez producenta, to jest dla mnie jasne -
>> i o to pytałem i tego się spodziewałem.
>> I to mnie nie zachęca do tej decyzji też :-)
>
> Tyle że to samo dotyczy każdego auta z automatem...
> A faktycznie elektrykowi to nie zaszkodzi, wręcz masz dodatkowy zysk -
> możesz się ładować.
>
> Ze spalinowym automatem tak już nie będzie.
No ale chyba rozumiesz różnice w sensie ryzyka utraty
źródła zasilania? Paliwo z reguły mam w zapasie i rzadko kiedy
schodzę poniżej 1/4 zbiornika i zatankuję gdziekolwiek.
Mam obawy dotyczące zasięgu nawet w jazdach lokalnych,
bo może skończyć się prąd z powodu spadku temperatury np
albo wypadnie mi więcej jeżdżenia niż zwykle i co wtedy?
Następne wpisy z tego wątku
- 14.08.20 06:46 Cavallino
- 14.08.20 08:24 cef
- 14.08.20 08:55 RoMan Mandziejewicz
- 14.08.20 09:14 cef
- 14.08.20 09:26 WS
- 14.08.20 10:06 RoMan Mandziejewicz
- 14.08.20 10:16 RoMan Mandziejewicz
- 14.08.20 10:32 Przemek Jedrzejczak
- 14.08.20 10:37 Przemek Jedrzejczak
- 14.08.20 11:27 Przemek Jedrzejczak
- 14.08.20 12:12 J.F.
- 14.08.20 12:16 Cavallino
- 14.08.20 12:17 Cavallino
- 14.08.20 12:18 Cavallino
- 14.08.20 12:24 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=